פגע וברח: עיתונאי ספרדי שיכור דרס למוות בירושלים חרדי שחצה כביש

עיתונאי ספרדי, שנעצר בחשד לתאונת פגע וברח קטלנית בכיכר פריז בירושלים, הודה שנהג בשכרות ונמלט מהזירה • רק הערב הגיעו בני משפחתו של ההרוג למכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לזהות את גופת
חיים טוויל
ט"ז תשרי התשע"ט / 24.09.2018 22:36

 תאונת פגע וברח קטלנית: חצי שעה לאחר חצות לילה (שני) הוזעקו שוטרים לכיכר פריז בירושלים בעקבות תאונת דרכים, במהלכה פגע רכב בהולך רגל חרדי, בן 31, בעת שחצה את הכביש – שנפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים שערי צדק בעיר, תוך פעולות החייאה, כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. בהמשך נקבע מותו בבית החולים.

נהג הרכב נמלט יחד עם הרכב מהמקום.

כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום, בהם בוחני משטרת ישראל, פתחו בחקירה אינטנסיבית ומהירה תוך שימוש במגוון אמצעים ובמקביל נערכו סריקות נרחבות לאיתור הנהג החשוד.

תוך זמן קצר הצליחו השוטרים לאתר את סוג הרכב וכיוון בריחתו, ולאחר סריקות נוספות הוא אותר באזור הר הצופים בירושלים יחד עם הרכב ועליו סימנים של פי החשד נגרמו בעקבות התאונה.

הנהג הפוגע, עיתונאי מספרד ששוהה בישראל מספר שנים, נעצר.  רמת האלכוהול בדמו הייתה גבוהה פי 3 מהמותר.

הוא הודה במעשים המיוחסים לו: שתייה לפני הנהיגה, פגיעה ובריחה. הוא שוחרר למעצר בית מלא אצל קונסול ספרד בישראל עד לשבוע הבא. צו איסור פרסום הוטל על שמו.

לפי דיווח ב’כאן’, במהלך הדיון הנהג טען  שאופנועים “הלמו במכוניתו ונסעו בעקבותיו ולכן הוא נסע מהר”. סנגורו טוען שהחשוד הסגיר את עצמו, אלא שנציג המשטרה טען שהמשטרה הקדימה לזהות אותו.

ההרוג הוא חרדי, אזרח ארצות הברית. הוא נהרג בעת שעשה את דרכו בחזרה מהכותל המערבי.

בשל החג, רק הערב הגיעו בני משפחתו של ההרוג למכון לרפואה משפטית באבו כביר על מנת לזהות את גופתו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות