מאסר עולם לרוצח של דוד בר קפרא • המשפחה: נאבק להכרה כ’לאומני’

על קרוב משפחתו של הרוצח, שהורשע בהריגה, נגזרו לפני כחודש 18 חודשי מאסר • בני המשפחה: "דינם של שני המחבלים לבלות את המשך חייהם מאוחרי סורג ובריח. נמשיך להיאבק על כבודו של אבינו עד להכרת המקרה כאירוע לאומני"
חיים טוויל
כ"ו אלול התשע"ח / 06.09.2018 12:17

בית המשפט המחוזי בלוד גזר הבוקר (חמישי) מאסר עולם על מוג’האד עאצי, מחבל פלסטיני שהורשע ברצח החקלאי דוד בר קפרא הי”ד מרחובות, בשנת 2015.

לפני כחודש גזר בית המשפט בלוד 18 שנות מאסר על קרוב משפחתו של מוג’האד, עלאא עאצי, שהשתתף גם הוא ברצח – והורשע בעבירה של הריגה בלבד.

בני משפחתו של בר קפרא הי”ד בירכו את בית המשפט על העונש שגזר – ובמקביל מבטיחים להמשיך להיאבק על ההכרה כי אביהם נרצח כפיגוע לאומני.

“אנחנו מברכים על החלטת בית המשפט. לצערנו, לפני כחודש הורשע בהריגה בלבד המחבל הנוסף שרצח את אבינו ונגזר עליו עונש מקל. זהו מסר בעייתי שפוגע קשות בהרתעה מפני מעשים פליליים ולאומניים”, אמרו בני המשפחה.

“האמת היא אחת – שני פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים שמוכרים למשטרה ולשירות הביטחון הכללי, לאחר שזרקו על חיילי צה”ל בקבוקי תבערה, רצחו יהודי מבוגר ללא כל סיבה ומבלי שגנבו דבר.

“דינם של שני המחבלים לבלות את המשך חייהם מאוחרי סורג ובריח. נמשיך להיאבק על כבודו של אבינו עד להכרת המקרה כאירוע לאומני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות