חזן: הניתוק הריגשי של הטלוויזיה – מעורר חלחלה • התגובות לפיגוע

מירי רגב: "צריך לגדוע את שורשי השנאה הזו ואת בתי הגידול שלה" • איתן כבל: "צריך להיות חד וברור - דמנו אינו הפקר" • אדלשטיין: "‫עם ישראל כולו מתפלל לרפואתם של הפצועים"
אריה ריבקינד
ט"ו אב התשע"ח / 27.07.2018 00:43

ח״כ אורן חזן מהליכוד מותח ביקורת על מדיניות הממשלה בעקבות הפיגוע הערב (חמישי) ביישוב אדם, בו נפצעו שלושה יהודים באורח אנוש, קשה וקל.

“אל תגידו שזה לא זמן מתאים לבקר את המדיניות של הממשלה – עכשיו זה בדיוק הזמן לעשות זאת”, אמר חזן. “‏כשהאויב מבין שאנחנו מכילים אותו הוא מרשה לעצמו להיות יותר ויותר תוקפני ולכן הפיגוע הרצחני הערב הוא תוצאה ישירה של מדיניות הרפיסות בעזה. ידענו שזה ייגמר בדם – עכשיו הזמן לחזור לחיסולים ממוקדים”.

ח״כ חזן גם מתח ביקורת על התעלמות  ערוצי הטלוויזיה בישראל בסיקור הפיגוע  הקשה. “פיגוע רצחני בבנימין ובטלוויזיית הפריים-טיים הישראלית לא מזכירים זאת במילה.

“‏אם אותו פיגוע היה מתרחש בתל אביב, איפה שהדם כנראה סמיך יותר – התכניות על המוניות והדוגמניות לא היו ממשיכות כרגיל. ‏הניתוק הרגשי הזה כלפי אזרחים ישראלים הוא פשוט מעורר חלחלה”,

יו״ר הכנסת, יולי אדלשטיין, כתב בחשבון הטוויטר שלו: “‫עם ישראל כולו מתפלל לרפואתם של הפצועים בפיגוע הערב באדם. שולח חיזוק למשפחות”.

יו”ר מפלגת יש עתיד, ח”כ  יאיר לפיד, הביע צער על הפיגוע. “‏הלב עם הנפגעים והמשפחות בפיגוע באדם. מחזקים את כוחות הביטחון הפועלים בשטח”.

שרת התרבות והספורט מירי רגב: “נער שטוף שנאה וטעון בהסתה יצא לרצוח בגרזן וסכין משפחות בביתן. צריך לגדוע את שורשי השנאה הזו ואת בתי הגידול שלה ברשות הפלסטינית”.

ח״כ איתן כבל כתב בחשבון הטוויטר שלו: “אני מאחל החלמה מהירה לפצועים בפיגוע הדקירה באדם. זה לא משנה אם זה בעוטף עזה, בגבול הצפון או בבנימין, הקו צריך להיות חד וברור – דמנו אינו הפקר”.

ח״כ שרן השכל, חברת ועדת וביטחון: “‏ליבי עם הפצועים ומשפחותיהם, מתפללת להחלמתם. הפיגוע הערב בישוב אדם הוא תוצאה ישירה של מערכת הסתה ושנאה משומנת, המתנהלת יום יום ברשות הפלסטינית, ברחובות וברשתות החברתיות, נגד מדינת ישראל. כך גם מדיניות העלאת על נס שאהידים ותשלום משכורות למחבלים. משכורות קיזזנו, עכשיו יש לטפל במערכת החינוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות