טרגדיה: בנו של שליח חב”ד ברעננה נפטר חצי שנה לאחר שנפצע אנוש בתאונה

שמואל רפאל שדמי ע"ה, בנם של שלוחי חב"ד ברעננה, הרב אליהו וסימה שדמי, היה בדרכו לאסוף אורח לכבוד שבת, כאשר נפגע באורח אנוש בתאונה חזיתית • מאז היה שרוי בתרדמת • הערב, למגינת לב משפחתו וחבריו, הוא נפטר
יוסף גרינבוים
כ"ב תמוז התשע"ח / 05.07.2018 00:53

אחרי חצי שנה של תרדמת: שמואל רפאל שדמי ז”ל, בנם של שלוחי חב”ד ברעננה – יבדלחט”א הרב אליהו וסימה שדמי, שנפגע באורח אנוש לפני חצי שנה בתאונת דרכים – נפטר הערב.

שמואל  ז”ל, בן 23, כיהן כמנהל הפעילות בבתי חב”ד ברעננה. הוא היה בדרכו לאסוף אורח לכבוד שבת, כאשר נפגע באורח אנוש בתאונת דרכים חזיתית בכביש 444, סמוך למחלף אייל מכיוון כפר סבא.

האורח שהבחין כי חלף זמן רב  מאז שסוכם לאסוף אותו ושמואל טרם הגיע, חייג להוריו על מנת לעדכן אותם כי בנם לא הגיע לנקודת המפגש עד כה, והוא גם אינו עונה לטלפון.

הרב שדמי יצא במהירות למקום, אסף את האורח והחל בחיפושים אחר בנו. כשפנה לתחנת המשטרה, נמסר לו על התאונה ועל מצבו הקשה של בנו.

משם יצא אביו במהירות ל’בילינסון’, לשם הועבר בנו לאחר טיפול ראשוני בבית החולים ‘מאיר’ בכפר סבא.

מאז היה שרוי בתרדמת.

מדוברות כבאות והצלה מחוז מרכז תחנה אזורית כפר סבא נמסר לאחר התאונה: “צוותי כיבוי וחילוץ פועלים בתאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 6 מחלף אייל, לוחמי האש פעלו לחילוץ שני לכודים באמצעות כלי חילוץ הידראוליים האחד במצב אנוש והשני קל-בינוני”.

הלוויתו תצא היום (חמישי) בשעה 12:00 מביתו רחוב אוסטרובסקי 30 רעננה ותעבור דרך בית חב”ד – אל בית העלמין כפר נחמן רעננה. ההלויה בבית העלמין תחל בשעה 13:00.

יושבים שבעה בבית המנוח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות