עו”ד דוד שוב: לבעלי המרכולים בת”א אין קשר למאבק בתכל’ס

המודיע יצא מלחמה נגד רשת תכל'ס וציטט את יו"ר פורום בעלי המכולות בתל-אביב יעקב ברמר • ברמר מכחיש: לא התראיינתי לעיתון בנושא • המודיע: מר ברמר התראיין בארוכה, עומדים מאחורי הפרסום
אליעזר היון
ב' תמוז התשע"ד / 30.06.2014 16:07

מאבק השבת בתל אביב מגיע לבני ברק: לפני כשבוע נפתחה רשת המזון תכל’ס הנמצאת בבעלות משותפת של אנשי העסקים אריה וולפסון ודודי ויסמן.

ויסמן הוא בעליה של רשת AM:PM  הפתוחה גם בימות השבת, ובגין כך הוחרמו בעבר בציבור החרדי עסקים נוספים שלו כמו רשת שפע שוק. עם פתיחת הרשת בבני ברק נשמעו קולות מחאה, הדורשים להדיר את עסקיו של ויסמן.

ביום שישי האחרון נרתם גם המודיע למאבק, ופתח במתקפה כנגד תכל’ס, תוך שהעיתון כורך את מאבק בעלי המכולות בתל-אביב במאבק נגד הרשת בני ברק. לפי המודיע, בעלי המכולות בתל-אביב קובלים על כך, שכן לא ייתכן שחרדים יקנו או יפרסמו את עסקיו של האיש שרודף אותם בתל אביב באמצעות רשת החנויות AM:PM .

במהלך הכתבה הוצג ראיון עם יעקב ברמר, יושב ראש פורום בעלי המכולות, שהתבטא בחריפות נגד תכל’ס.

אלא שהאחרון מכחיש את הדברים המיוחסים ואומר כי לא התראיין לעיתון כלל בנושא. מעיתון המודיע נמסר כי מר ברמר התראיין אצלם בארוכה, והם עומדים מאחורי הפרסום.

עורך דין דוד שוב, שטיפל בעתירת בעלי המכולות בתל-אביב, אומר: “חרם צרכני הוא דבר מקובל ולפעמים אפילו מתבקש. כך גם לגבי המאבק נגד עסקיו האחרים של ויסמן, עם זאת אין לכך קשר למאבק בעלי המכולות בתל אביב, שהוא מאבק סוציאלי חברתי ולא מאבק דתי”.

עורך הדין מוסיף: “להצלחה כידוע אבות רבים. טבעי שמנסים לטפס על המאבק גורמים שאינם קשורים אליו ומנסים לגייס אותו למטרותיהם. במקרה הזה, הקשר פשוט אינו קיים. יהיה טוב אם אותם גורמים יניחו לבעלי המכולות לנהל את מאבקם בעצמם ולא יעמיסו על גבם השחוח מאבקים אחרים שאין בינם לבין בעלי המכולות ולא כלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות