הנשק, הרכב – והדרכונים המזויפים: מידע חדש מחקירת חיסול המהנדס

מפקד משטרת מלזיה חשף פרטים חדשים מחקירת ההתנקשות בד"ר פאדי אלבטש: לאחר הירי ברחו המתנקשים על אופנועים, שאותם החליפו ברכב מסחרי • נמצאו כלי נשק שלפי החשד שימשו אותם • חושדים: המתנקשים נמלטו לתאילנד, לאחר שחצו את הגבול באופן בלתי חוקי
נתן פרל
כ"א אייר התשע"ח / 05.05.2018 21:50

משטרת במלזיה ממשיכה לחקור את ההתנקשות במהנדס חמאס: מפקד המשטרה מוחמד פוזי חארון חשף היום (שבת) כי חוקריו מצאו רכב מילוט נוסף ששימש את מחסליו של ד”ר פאדי אלבטש, מהנדס חמאס שנורה למוות שבועיים  בבירה קואלה למפור בידי שני מתנקשים.

כלי תקשורת מלזיים טענו היום כי המתנקשים השתמשו ברכב מסחרי כדי להימלט, אחרי שנטשו את האופנוע. לפני כשבועיים הודיעה המשטרה כי הצליחה לאתר את האופנוע ששימש את המתנקשים באגם סמוך לבירה קואלה לומפור.

במסיבת עיתונאים שכינס אמר מפקד משטרת מלזיה כי החקירה הובילה לרכב מסחרי, שבו לפי החשד השתמשו שני המחסלים לפני שהצליחו להימלט, וכעת נעשים מאמצים לאתר את בעלי הרכב.

כמו כן, דווח כי המשטרה המלזית מצאה כלי נשק, שכעת נבדק אם שימשו את המחסלים לביצוע המעשה. “המשטרה זיהתה את כלי הנשק, אך אני לא יכול לחשוף אותם עדיין, כי אנחנו עדיין מחכים לדוח”, אמר מפקד המשטרה.

הוא אישר כי שני החשודים בהתנקשות השתמשו בדרכונים מזויפים מסרביה ומונטנגרו, כדי להיכנס למלזיה. “אנחנו סבורים שהיו להם דרכונים של מדינות נוספות”, אמר.

בנוסף, הגורמים עדכנו כי הרשויות המלזיות חושדות שהמתנקשים נמלטו לתאילנד אחרי החיסול, לאחר שחצו את הגבול באופן בלתי חוקי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות