בוגי: יהיו הפתעות בבחירות I ליכוד: “הוא מפרפר מתחת לאחוז החסימה”

בליכוד תוקפים את שר הביטחון לשעבר משה יעלון שיצא באירוע 'שבתרבות' עם בן כספית נגד שרי הליכוד וחברי הכנסת במפלגה: "איזה מזל שיש 'שבתרבות', אחרת לא היה מי שיזכיר לנו שבוגי יעלון עוד קיים"
אריה ריבקינד
י"ז אדר התשע"ח / 03.03.2018 22:30

שר הביטחון לשעבר משה יעלון יצא היום (שבת) באירוע ‘שבתרבות’ עם בן כספית, נגד שרי הליכוד וחברי הכנסת של המפלגה בשל יחסם לחשדות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בליכוד הגיבו על דבריו בזלזול: “איזה מזל שיש ‘שבתרבות’, אחרת לא היה מי שיזכיר לנו שבוגי יעלון עוד קיים ומפרפר אי שם מתחת לאחוז החסימה”.

יעלון אמר  בשיחה עם העיתונאי בן כספית: “המערכת הפוליטית שתתייצב לבחירות הבאות לא תראה כפי שהיא נראית כיום, יהיו הפתעות. זה כבר יהיה אחרי שיקרו עוד דברים בחקירות פרשות השחיתות, אני אעלה על המגרש עם כח פוליטי ואעמיד את המפלגה בראשותי למבחן הציבור. יהיו גם חיבורים. אני שקוף, זו התכנית שלי”.

לדבריו, “כשהמדינה מתנדנדת רק מתוך הישרדות פוליטית אז ככה אנחנו נראים, בדגש על ההעדר תכנון לטווח ארוך בתחומי החיים המרכזיים שלנו, יש המון מה לתקן. מנהיגות לא פועלת על פי לייקים בפייסבוק ולא לפי סקרי דעת קהל, מנהיגות חייבת לפעול לפי מצפן וערכים, במיוחד כשאנחנו חיים בחברה רגישה שקל לשסות אותנו אחד נגד השני דרך מיצי הקיבה. זה מנוצל על ידי פוליטיקאים שבמקום לאחד רק מפלגים ומשסים”.

על חקירות המשטרה אמר יעלון: “אם אני מדרג את חומרת פרשות השחיתות להבנתי פרשה 3000 היא החמורה ביותר, אחריה פרשה 4000, 2000 ו 1000”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות