הורים שיקרו לבן שלהם שהוא עומד למות מסרטן על מנת לגייס תרומות

זוג הורים מפלורידה שיקרו לבנם שהוא עומד למות מסרטן המח, על מנת לגייס תרומות בקמפיין 'מימון המונים' • שריף העיירה: "בן ה-13 בילה את שמונת החודשים האחרונים באמונה כי הוא עומד למות מסרטן המוח, אבל הוא בריא לחלוטין"
דוד ליבוביץ
כ' שבט התשע"ח / 05.02.2018 13:04

מה נסגר איתם? זוג הורים מפלורידה מואשמים כי גרמו לבנם הצעיר להאמין כי הוא חולה בסרטן סופני על מנת לגייס תרומות ששולשלו לכיסם.

על פי המדווח בערוץ הבריאות של אתר מאקו, רוברט לונג, 47, ואשתו ג’יני, 34, נעצרו בחמישי האחרון וכעת מואשמים בתשעה סעיפי הונאה ובסעיף של התעללות בילד שהאמין כי הוא עומד למות. הזוג הקים עמוד מימון המונים באתר GoFundMe ופרסמו בפייסבוק מודעה שקוראת לשליחת תרומות.

בפוסט שפורסם בפייסבוק אחרי חג המולד, ג’יני כתבה: “חיכיתי לפרסם את זה במשך כמה ימים. כמו שרובכם יודעים, נאמר לנו שזה יהיה נס אם דוסון יישאר איתנו עד לחג המולד. ובכן, עברו שלושה ימים מאז חג המולד והוא בסדר. עדיין יש לו ימים טובים ורעים, אבל אנחנו הורים מבורכים ושמחים על כך שהוא הגיע עד כה”.

בפרסום אחר, רוברט הביע כמה קשה לו לחיות בפחד שכל רגע עלול להיות הרגע האחרון בחייו של דוסון. אך נראה שמאז שהשקר של השניים התגלה, רוברט ניסה לנקות את ידיו ולהאשים את אשתו בשקרים. “לא היה לי מושג שהיא כזו משוגעת כדי להמציא את זה […] נכון לעכשיו אני מתחרט שאי פעם נתתי למישהו להיכנס לי ללב”.

שריף העיירה מסר הצהרה לכלי התקשורת: “בן ה-13 בילה את שמונת החודשים האחרונים באמונה כי הוא עומד למות מסרטן המוח, אבל חקירה של משרד השריף חשפה כי התיקים הרפואיים שלו מוכיחים כי אין תיעוד להימצאותם של גידולים במוח”.

התגובות ברשת למעשה הנפשע היו קשות: “כאמא לילד קטן שנלחם בסרטן, זה מרתיח אותי, אני מקווה שמי שיגדל בסוף את הילד יוכל לעזור לו להתגבר על הטראומה שבוודאות נגרמה לו”, כתבה אחת הגולשות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות