“חשבו שיש להם עסק עם פרייארים” • כך ‘עוצמה’ ביטלו לאבי גבאי כנס

מרכז הפיס ורשת אורט אפשרו לאבי גבאי לקיים כנס במתחם שבבעלותם בעפולה • אלא שאז צצו פעילי 'עוצמה יהודית' וטענו: לפני 4 חודשים ביטלתם לנו כנס, כי אתם "לא מאפשרים קיום כנסים פוליטיים" • לרשת אורט לא נותרה ברירה, אלא להודיע לגבאי: מבוטל
אריה ריבקינד
א' שבט התשע"ח / 17.01.2018 21:45

יו”ר המחנה הציוני, אבי גבאי, לא יכול היה לדמיין לעצמו כי בעקבות פניה של ד”ר מיכאל בן ארי, ברוך מרזל ועו”ד איתמר בן גביר מ’עוצמה יהודית’ – יבטלו כנס בהשתתפותו.

אלא שהערב (רביעי) הודיעו לגבאי מ’מרכז הפיס’ ו’רשת אורט’, כי אין מנוס מלהעביר את הכנס המתוכנן בהשתתפותו בעיר עפולה, למקום אחר.

לפני ארבעה חודשים בוטל כנס דומה שארגנה מפלגת ‘עוצמה יהודית’ בעיר לוד. הכנס, שנקבע במרכז הפיס באורט לוד, בוטל בטענה כי מרכז הפיס ובית הספר לא מאפשרים קיום כנסים פוליטיים.

בגין הביטול אף הוגשה תביעה נגד מרכז הפיס.

אלא שאתמול הסתבר לאנשי עוצמה יהודית כי מרכז הפיס ורשת אורט אפשרו לאבי גבאי לקיים כנס במתחם דומה בעפולה.

בעקבות כך, פנה עו”ד איתמר בן גביר בשם מפלגת עוצמה יהודית וטען כי מדובר בהפליה פסולה, והתנהגות חסרת תקדים של מרכז הפיס ורשת אורט. בן גביר אף איים בתביעה.

ואכן הערב,  הודיעה רשת אורט כי האירוע יבוטל.

מיד אחר כך הוציאו אנשיו של גבאי הודעה לפיה הכנס יועבר למקום אחר.

אנשי עוצמה יהודית אומרים בתגובה: “מסתבר שאין גבול לצביעות, ובמרכז הפיס ורשת אורט אפשרו כנס פוליטי. רק אודות לפנייתנו, הכנס בוטל. אנחנו שמחים להיות אחראים לביטול כנס של השמאל בישראל, אך יחד עם זאת, עדין מצרים על כך שיש צביעות והתחסדות בקרב גורמים שאינם אמורים להיות מוטים פוליטית”.

ברוך מרזל: “במרכז פיס חשבו שיש להם עסק עם פרייארים. אז הגיע הזמן שילמדו שאם הם יפגעו ב’עוצמה’ יש לכך השלכות. מעכשיו נעקוב בשבע עיניים אחרי כנסים ואירועים פוליטיים במרכז הפיס ובכל פעם שיאפשרו אירועים כאלה נטפל בכך משפטית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות