פיגוע טרור בערב סוכות: יהודי בן 70 מאלקנה נרצח בעסק בכפר קאסם

ראובן שמרלינג, תושב אלקנה, אב לארבעה וסב ל-19 נכדים, נרצח על ידי ערבים באזור תעשייה בכפר קאסם • המועצה המקומית אלקנה: ''כאב גדול לבית אלקנה כולו"
חיים טוויל
י"ד תשרי התשע"ח / 04.10.2017 15:30

רצח בערב החג: ראובן שמרלינג בן ה-70, תושב אלקנה שבשומרון, נרצח היום (רביעי) על ידי ערבים באזור התעשייה בכפר קאסם.

ראובן הי”ד הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים ו-19 נכדים.

גופתו של ראובן אותרה על ידי בנו במבנה באזור התעשייה. על גופתו נמצאו סימני אלימות קשים. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

פאראמדיקית מד”א עדי מרציאנו סיפרה: “כשהגענו אנשים הובילו אותנו למבנה ושם ראינו גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום”.

המשטרה פתחה בחקירת הרצח ביחד עם חוקרי שירות הביטחון הכללי, ונבדקת האפשרות ששמרלינג העסיק פועלים ערבים בבית העסק שבו אותרה גופתו, והם היכו אותו למוות.

חבריו ביישוב אלקנה אומרים: “רק בראש השנה האחרון זכינו לשמוע אותו כחזן, לרעוד ולהתרגש מקולו ומתפילת ‘ונתנה תוקף’ הידועה. קולו החם והמהדהד. זהו כאב גדול לבית אלקנה כולו”.

מהמועצה המקומית אלקנה נמסר: ”בית אלקנה מודיע בצער ובתדהמה על הירצחו של חברנו ראובן שמרלינג הי”ד בידי מרצחים בני בליעל לפני כשעתיים בכפר קאסם ומשתתפים בצער המשפחה. המועצה והקהילה מלווה את המשפחה בשעות הקשות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות