ה”שולה זקן של ביבי”? הפרקליטות במגעים להסכם עד מדינה עם הרו

מגעים בין הפרקליטות לארי הרו - ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה • בעת חקירה המתנהלת נגד הרו גילתה המשטרה באייפון שלו, הקלטות המתעדות את המגעים בין נתניהו למוזס
דוד ליבוביץ
י' אב התשע"ז / 01.08.2017 23:22

האם ארי הרו יהפוך לעד מדינה שיפליל את ראש הממשלה נתניהו? על פי דיווח ב’כאן 11′, מתקיימים מגעים בין פרקליטות המדינה לארי הרו, לשעבר ראש הסגל של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לחתימת הסכם עד מדינה.

על פי הדיווחים, להרו יש לא מעט מידע על מה שמכונה תיק 1000 ותיק 2000.

גורמים המעורים בחקירה צוטטו באתר ‘מעריב’ כאומרים, כי הוא יהיה “השולה זקן של נתניהו”. כזכור, ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הקליטה את שיחותיהם והפלילה אותו.

שמו של ראש הממשלה עלה כאשר בעת חקירה המתנהלת נגד הרו, תפסה המשטרה את האייפון שלו, בו נמצאו הקלטות המתעדות את המגעים בין נתניהו למוזס.

לפי החשד, נתניהו ומוזס נשאו ונתנו על עסקה שבמסגרתה ידיעות אחרונות יטה את הסיקור לטובת ראש הממשלה, והוא מצדו יפעל להחליש את העיתון המתחרה – ישראל היום.

נגד הרו עצמו מתנהלת  חקירה ממושכת. בחודש פברואר האחרון המליצה המשטרה להעמיד אותו לדין בגין מכירה פיקטיבית של חברת ייעוץ בבעלותו. לפי החשד, כשהרו חזר ללשכת נתניהו הוא התחייב למכור את החברה ולא לעסוק בעניינים הנוגעים לה.

ממצאי החקירה מצביעים על כך שמכירת החברה היתה למראית עין בלבד באמצעות מצג שווא, בעוד שבפועל הרו המשיך להחזיק בה, ליהנות מרווחיה ולקדם את ענייניה במסגרת תפקידו הציבורי.

הרו חשוד במרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות