בוטל ה’דו קרב’ עם הירדני: נתניהו מנע מאורן חזן להגיע לגשר אלנבי

ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה ביטל את ההצגה: הורה לח''כ אורן חזן שלא להיפגש במעבר אלנבי עם חבר הפרלמנט הירדני • חזן כבר היה בדרכו לגשר - ובעקבות ההנחיה נסע משם
אריה ריבקינד
י' אב התשע"ז / 02.08.2017 10:44

ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, יואב הורוביץ, התקשר הבוקר (רביעי) לח”כ אורן חזן והורה לו שלא להגיע למעבר אלנבי ולא להיפגש עם חבר הפרלמנט הירדני.

חזן כבר היה בדרכו לגשר כאשר קיבל את ההנחיה מנתניהו.

בעקבות כך הוא החליט להסתובב עם רכבו ולעזוב את המקום.

ח”כ חזן: “כמי שתמיד אומר כן לשלום ולא לאלימות ולעימות, הייתי בדרכי לגשר אלנבי למפגש עם עמיתי הירדני – מפגש שבעיניי הוא גשר לפיוס. אך בדרך לשם נתבקשתי על ידי ראש הממשלה נתניהו שלא להגיע לאותו מפגש ומתוך אחריות ומנהיגות החלטתי להיענות לבקשתו ואכן לא להגיע לגשר.

“אני מודה שאני מעט מאוכזב. אחרי הכל, רציתי לשוחח איתו ולהסביר לו שבסופו של יום ירדן היא פלסטין ופלסטין היא ירדן ומוטב היה לו היה לוקח ביחד עימו את אחיו ואחיותיו, ערביי השטחים המגדירים עצמם ‘פלסטינים’, בחזרה לביתם שבירדן”.

חזן הוסיף: “בזמן הקרוב בכוונתי לפנות למשרד החוץ על מנת לארגן פגישה מסודרת. אני מאמין שכתושב אריאל המכיר את המנטליות של שכניו הערבים וכן הודות לסגנוני הייחודי – יהיה ביכולתי לפרק את המטען האידיאולוגי והרגשי שחש אותו עמית, וכל זאת בדרך לפיוס בין העמים”.

כפי שדווח בחרדים 10, חבר פרלמנט ירדני פרסם בתחילת השבוע הודעה, בה הזמין את ח”כ אורן חזן לעימות מחר בגשר אלנבי – והבהיר לחזן: “אכסח אותך במכות. אדם שפל ובזוי שמתחבא מאחורי הסיוע האמריקני”.

אבל לא איש כחזן יוותר חייב.

הוא צייץ, בתגובה, בטוויטר: “אני נענה להזמנתו של חבר הפרלמנט הירדני לפגישה על הגשר. מחר בעשר בבוקר אגיע לגשר אלנבי לשיחה בגובה העיניים. יש לי הצעה שלא יוכל לסרב לה”.

עם זאת, חזן הבהיר שתיאם את בואו עם גורמי הביטחון ולא ייטול סיכונים. “אני לא אחצה את הגשר לירדן, אבל אנסה לארגן פגישה בתוך המעבר”.

ההזמנה הלא סימפטית של חבר הפרלמנט הירדני הגיעה לאחר ציוץ של ח”כ אורן חזן, בעקבות התקרית במתחם שגרירות ישראל בעמאן.

“נראה ששכנינו ממזרח לירדן, אלו שאנו משקים וגם שומרים להם על ה***** יומם ולילה, צריכים קצת חינוך מחדש. זה מתחיל להרגיש כמו שלום ולא להתראות”, צייץ חזן – ועורר זעם בירדן.

ההיענות של חזן לפגישה עוררה סקרנות ותגובות רבות ברשת, כמו זו של אחד הגולשים: “אורן חזן היקר, אין עליך. אתה הדמות החיה והתוססת ועושה עניין. בכנסת כולם (יבשים), תגיע לגשר אלנבי ואני סומך עלייך שתתן בראש ברוח טובה…”
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות