הפתעה בתוך תא המטען של בן 18 מקרית גת שנעצר בנגב: שתי נערות

מתנדבי המשטרה שעצרו לבדיקה רכב סמוך לצומת להבים, שמעו קולות מתא המטען: "אני נחנקת.. תפתחו לי" • הצעיר הסביר כי הרעיון ששתי הנערות בנות ה-17 יהיו בתא המטען, נבע בשל העובדה שהרכב כבר היה מלא בנוסעים
חיים טוויל
ז' אב התשע"ז / 30.07.2017 19:03

במהלך פעילות של שוטרי ומתנדבי משטרת ישראל בסוף השבוע האחרון בכבישי הדרום, עצרו מתנדבי יחידת התנועה של משטרת ישראל על כביש 40, סמוך לצומת להבים, רכב פרטי לבדיקה.

נהג הרכב היה צעיר בן 18, תושב קריית גת, עורר את חשדם של המתנדבים וכשאלו ניגשו לחלק האחורי של הרכב, הם התפלאו למשמע קול שבקע מתא המטען : “אני נחנקת.. תפתחו לי”.

עם פתיחת תא המטען גילו מתנדבי התנועה שתי נערות בנות 17 ספונות בחלל תא המטען של הרכב. בחקירתו הסביר הנהג כי מדובר בשתי ידידות שלו, אותן אסף מבאר שבע.

לטענת הצעיר, מאחר שלא היה מקום ברכב, בו היו כבר ארבעה נוסעים, הוא חשב על פתרון “יצירתי” – להכניס את שתי הנוסעות אל תא המטען.

בתום הליך טיפול תעבורתי, רישיון הנהיגה שלו נפסל, ורכבו הושבת למשך 30 ימים.

במהלך סוף השבוע עצרו השוטרים והמתנדבים, שפעלו בנגב, עוד ארבעה נהגים אשר נהגו ללא רישיון, ביניהם גם קטין בן 16. לקטין נרשמה הזמנה לדין ובעל הרכב זומן לשימוע.

“המאבק העיקש בתאונות הדרכים מתחיל בין היתר בטיפול באלו המבצעים עבירות תעבורה מסכנות חיים תוך זילות ממשית בחיי אדם”, ציינו במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות