המוות המסתורי של השדרן החרדי לשעבר: מה קרה בחדר 301 בבית מלון באילת

מתי מצאה אודליה בכר ע"ה את מותה? • מדוע ברוך ז"ל קנה מתנות ביום ו' אחר הצהרים? • עד ראיה: הזירה הייתה מבוימת. מכתבי הפרידה היו בלשון נקבה • במשטרה בוחנים שתי אפשרויות - אבל משה מלאך, גיסו של אינדיג, שולל אותן: "פשוט שני צעירים שהשתוללו קצת מעבר למידה"
חיים טוויל
י"ט סיון התשע"ז / 12.06.2017 23:50

המוות המיסתורי: חוקרי המשטרה ממשיכים לנסות גם הערב (שני) להבין מה קרה בסוף השבוע בחדר 301 בבית המלון ‘הרודס’ באילת, שם נמצאו שתי הגופות של ברוך אינדיג ואודליה בכר ז”ל על המיטה, ללא רוח חיים.

יותר מיממה לאחר שנמצאו הגופות,  גובר החשד כי ברוך אינדיג ז”ל בן ה-26, בן למשפחה חרדית מהעיר מודיעין עלית, רצח את אודליה בכר ע”ה, בת למשפחה חרדית מירושלים, וכעבור יומיים התאבד.

בחדשות 10 גוללו את שהתרחש, על פי נתוני החקירה של המשטרה:

בלילה שבין יום רביעי לחמישי, בשתיים לפנות בוקר, הגיעו אינדיג ובכר אל בית המלון, בלי שביצעו הזמנה מוקדמת מראש.

הם בחרו את הסוויטה 301, ועלו לחדר. בחמישי בבוקר הם עוד נצפו במלון יחד, אבל מאז בכר לא נראתה יותר.

אינדיג, לעומת זאת, נראה עוד כמה פעמים. הפעם האחרונה שהוא תועד במצלמות האבטחה של המלון היה ביום שישי, בשעה ארבע אחרי הצהריים. אז תיעדו אותו המצלמות כשהוא חוזר סהרורי ומתנות בידיו.

ביום ראשון בבוקר, יממה וחצי לאחר שאינדיג נצפה לאחרונה, הבינו במלון שהשניים לא פינו עדיין את חדרם, כמתוכנן. עובדי המלון  עלו לקומה השלישית, פרצו את הדלת של החדר, ובסלון הסוויטה הם מצאו את מכתבי הפרידה והמתנות.

בפנים, על המיטה בחדר השינה, השניים נמצאו כשהם אזוקים בצוואר וללא רוח חיים.

על פי הממצאים בזירה, בכר לא הייתה בין החיים כבר בלילה שבין חמישי לשישי, ואילו אינדיג שם ככל הנראה קץ לחייו רק ביום שבת – מה שמגביר, לפי המשטרה, את החשד לרצח.

נוסף על כך הזירה, כך הבחינו אנשים שהיו בחדר, הייתה מבוימת. גם מכתבי הפרידה היו כתובים בלשון נקבה.

כעת בודקים חוקרי המשטרה האם אינדיג בעצמו הוא שכתב את המכתבים.

בני משפחתו של אינדיג דוחים את כל החשדות נגדו ושוללים את המחשבה כי רצח והתאבד.

משה מלאך, גיוסו של אינדיג, העניק היום ריאיון לחדשות 2, בו טען כי הוא לא מאמין שמדובר ברצח – או בהתאבדות.

“בן אדם שהחיים לפניו, שהכל מתוכנן, הכל נשמע יציב ורגוע”, תיאר מלאך את אינדיג. “הוא עשה הכול כדי להראות שהוא אוהב את החיים וחיי את החיים, אדם כזה לא הולך וגומר את עצמו ככה עם ארוסתו”.

מלאך סיפר גם על הקשר של ברוך עם אודליה, עליו הודיעו בני הזוג רק לפני מספר ימים.

“הם עמדו להתחתן”, הוא מספר. “הוא הציע לה נישואים לפני חודש וחצי, ובהתאם לזה גם הפגיש אותה עם אימא שלו. המשפחה שלו קיבלו אותה לגמרי”.

מלאך לא יודע את סיבת מותם של בני הזוג, אך העריך כי מדובר בסמים או חומרים אחרים. “זו טרגדיה איומה”, אמר. “הם היו מסטולים, ג’וינטים, דברים מהסוג הזה. פשוט שני חבר’ה צעירים שהשתוללו קצת מעבר למידה”.

משה מלאךמשה מלאך. צילום: מסך חדשות 10

למרות שחלפו כבר מספר ימים מאז מותם, עדיין לא ברור מתי יובאו השניים למנוחות. זאת לאחר שבני המשפחות עתרו לבג”ץ – באמצעות המחלקה המשפטית של זק”א – בבקשה למנוע את נתיחת הגופות, כפי שדורשת המשטרה.

מחר בבוקר יתקיים דיון בעניין בבית המשפט העליון, לאחר שדיון שהיה אמור להתקיים הערב נדחה לבקשת הפרקליטות.

לפי חדשות 10, במשטרה בודקים כעת שתי אפשרויות: האחת – שאינדיג רצח את בת זוגתו מסיבה שעדיין לא ברורה, וכעבור יומיים שם קץ לחייו. אפשרות שניה – שהשניים בחרו להתאבד, ולאחר שהוא סייע לה, או שהוא התחרט או שהוא לא הצליח, והוא דחה את זהמעשה, ורק כעבור יומיים שם קץ לחייו.

כפי שדווח בחרדים10, נגד אינדיג, בעבר משתתף קבוע בתוכניות  ברדיו חרדי שהתגייס לגלי צה”ל ושירת במגוון תחומים בתחנה, הוגש לפני חצי שנה כתב אישום, לאחר שפרץ בדרכים שונות לחשבונות מייל ופייסבוק וביצע באמצעות הפריצות עבירות שונות, בתוכן התחזות, פגיעה בפרטיות והטרדה.

גיסו שולל כל קשר בין כתב האישום למה שקרה בבית המלון. “זה לא נושא שהייתי אומר שיהיה כאיזשהו זרז או גורם ישר למשהו שיקרה אתמול”, אומר מלאך. “זה ממש לא זה. הנושא הזה היה מאחורינו”.

מפוסטים שכתב אינדיג ז”ל בדף הפייסבוק שלו  לפני יותר משנה עולה כי הוא  הותקף בילדותו בידי איש חינוך בעיר מודיעין עלית – דבר שלא נתן לו מנוחה.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תנצבה
    13/06/2017 00:41
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ויה”ר שפטירתו תקדם את העולם צעד אחד קדימה להבנת האחר לקבלת השונה

  2. תנחומים למשפחה היקרה
    13/06/2017 00:46
    מירי
  3. משפחה מקסימה.
    שלא תדעו עוד צער.

  4. אפשרות שלישית
    13/06/2017 10:55
    מורגנשטרן
  5. אפשרות שלישית ומסתברת: היא מתה בשגגה כתוצאה ממנת יתר של סם (שאולי הוא סיפק), ולאחר יממה של רגשי אשמה וחיבוטי נפש, רומיאו לא ראה לפניו מוצא אחר אלא להצטרף אליה באותה הדרך.

  6. חסר מידע
    14/06/2017 02:16
    זיו
  7. לא מובן בכתבה מה שכתוב שהוא נצפה במצלמות.חוזר עם המתנות.. לא ברור מהיכן להיכן הלך עם המתנות או מהיכן להיכן חזר עם המתנות