אהוד אולמרט בדרך החוצה מהכלא: המשטרה לא תתנגד לשחרור מוקדם

וועדה בעניינו של רה"מ לשעבר המרצה עונש מאסר תתכנס ביום ראשון בעוד כשבועיים, זאת לאחר שבמשטרה הבהירו כי לא יתנגדו לשחרורו המוקדם • בסוף השבוע ביקשה פרקליטות המדינה לדחות את הדיון בוועדת השחרורים בעקבות רצונה להגיש לוועדה מסמכים מסווגים
אליעזר היון
י' סיון התשע"ז / 04.06.2017 20:06

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט  בדרך החוצה? הוועדה בעניינו של רה”מ לשעבר המרצה עונש מאסר תתכנס ביום ראשון בעוד כשבועיים, זאת לאחר שבמשטרה הבהירו כי לא יתנגדו לשחרור המוקדם, כך פורסם בחדשות 2.

כזכור, בסוף השבוע שעבר ביקשה פרקליטות המדינה לדחות את הדיון בוועדת השחרורים בקיצור עונשו של ראש הממשלה לשעבר, בעקבות רצונה של הפרקליטות להגיש לוועדה מסמכים מסווגים, ודרישתה שכל חברי הוועדה יהיו בעלי הסיווג הביטחוני הנדרש.

בחדשות 2 נחשף לפני כשבועים כי ברשותו של עורך הדין חנינה ברנדס, פרקליטו של אולמרט, נתפסו חומרים החשודים כמסווגים. בעקבות כך בהוחלט שירות בתי הסוהר לשלול מראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט חופשות מהכלא, ביקורים, ושימוש בטלפון ציבורי – עד להודעה חדשה.

בתגובה לאירוע טען אולמרט כי “מעולם לא נאמר לי שאסור להעביר חומרים כתובים. עורכי הדין מלווים את כתיבתי, עוברים על החומר ומעורבים בכל הנושאים המופיעים בו”. עוד הוסיף אולמרט כי “בכל הדיונים עם הממונה על הביטחון במשרד הביטחון עסקנו באופן בלעדי באופן שימור החומר בעת שהוא כאן בבית הכלא. אין לשום גורם, כולל לא לשב”ס, סמכות ורשות לעיין, להתערב ולקבוע דבר בקשר לדברים שאסיר כותב בעניינים שלו, שהם מטבע הדברים אישיים”.

לאחר שחרורו צפוי ראש הממשלה  לשעבר להתנדב בשתי עמותות – ‘לקט ישראל’ העוסקת באיסוף מזון לעניים ועמותה בראשות הרב אלימלך פירר. על פי הדיווח,  ראש הממשלה לשעבר יידרש להמשיך בטיפול הפרטני שהוא מקבל בכלא גם בתקופת השיקום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות