הסגיר עצמו: החשוד בפריצה למייל של אסתי וינשטיין ז”ל נחקר ושוחרר

לאחר שנפתחה חקירה בחשד לפריצה לחשבון המייל של אסתי ויינשטיין ז"ל התייצב תושב בני ברק, חסיד גור בן 29 בתחנת המשטרה - והסגיר עצמו • בחקירתו קשר עצמו לביצוע המעשים - ושוחרר בתנאים מגבילים • מדובר בבן משפחה
חיים טוויל
י"ט אדר התשע"ז / 17.03.2017 13:08

נעצר חשוד בפריצה למייל של אסתי וינשטיין ז”ל, חסידת גור לשעבר שגופתה נמצאה בתוך רכבה ליד החוף באשדוד, ופרשת חייה הסעירה בקיץ את הציבור בישראל.

אתמול טענת בתה של וינשטיין כי קיבלה מסר לפיו חשבון המייל של אמה המנוחה נפרץ, והיא חוששת שהתכתובות הרגישות ביניהן ידלפו. בעקבות כך הגישה הבת, תמי מונטג, תלונה במשטרה.

הבוקר הודיעה המשטרה, כי לאחר שנפתחה החקירה נעצר חשוד, בן 29, תושב בני ברק, לאחר שהגיע לתחנה והסגיר עצמו. בחקירתו קשר עצמו לביצוע המעשים.

החשוד, חסיד גור, בן משפחה, שוחרר בתנאים מגבילים.

לפי הדיווח אמש בחדשות 2, תמי מונטג, בתה של וינשטיין, שנטשה גם היא את אורח החיים החרדי, קיבלה לפני מספר ימים פנייה עקיפה דרך קרוב משפחה – שעדכן כי בחור חרדי כתב לו: “פרצתי לחשבון”.

לפי המסר המאיים שהתקבל,  החרדי שלא הזדהה שלף מתוך חשבון הדואר האלקטרוני את התכתובות הפרטיות בין וינשטיין ז”ל לבין בתה תמי.

עורך הדין דניאל חקלאי, שמייצג את בתה של וינשטיין, מסר בתגובה: “מדובר בצעד אמיץ ומתבקש של בחורה צעירה ונבונה שלא מוכנה להבליג על חדירה בוטה כל כך למקום הכי פרטי והכי אינטימי הן בחיי אימה המנוחה והן בחייה שלה. קשה לתאר את עוצמת הפגיעה ואת עוצמת החודרנות והפולשנות שטמונות במעשה הזו.

“פריצה לחשבון מייל של אישה מנוחה שסבלה עמוקות בחיים שלה בשילוב חדירה לתכתובות האינטימיות ביותר של בתה – זה שילוב חמור ביותר.

“אנחנו מקווים שמשטרת ישראל תטפל בדברים במהירות וביעילות. ובעיקר אנחנו מקווים שהאחראי (או האחראים) למעשה הזה, יועמד לדין וייענש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות