זמרי החמאס שרים בלהיט חדש: “דייק בירייה, תפגע בקריה” • צפו

יחידת ההסברה של חמאס השיקה סרטון אנימציה חדש, כחלק ממאמצי הלוחמה הפסיכולוגית של ארגון הטרור מה שמסתמן כלהיט חדש אחרי "תקוף, תעשה ביגועים" - מזהיר מפני התפרצות של "מרד" ביהודה ושומרון • "בעמי טבחת, נחסל אותך. הגעת לעזה, הגעת למותך"
יוני גרין
י"ב שבט התשע"ז / 08.02.2017 01:17

יחידת ההסברה של חמאס, ששחררה בתקופת מבצע ‘צוק איתן’ את שיר התעמולה “תקוף, תעשה ביגועים” שהפך ללהיט ענק, הפיצה אמש (שלישי) סרטון תעמולה חדש, בו מאיים ארגון הטרור לשגר טילים לכל מקום ברחבי ישראל וקורא למרד ביהודה ושומרון.

“לאויבי הציוני הכנתי כל מיני טילים שיגיעו עד איפה שהוא גר”, נאמר בסרטון ששחרר הארגון. “הרי הוא ימות אם לא יצא מארצי לאלתר, אשקה אותו כוסות המוות איזה משקה מר”.

במהלך הסרטון נראית מפת ישראל, ועליה ערים שונות שדגלן מוחלף בדגל פלסטין.

“דייק בירייה, תפגע בקריה”, שרים זמרי החמאס. “נח”ל, גולני מי שלא תהיה/ טוב אפתיע אותך עד שתתחנן שתחיה/ אוכל אותך ללא מלח ציוני, כן אתה/ הרי בישלתי לך את המוות עתה/ חטאת, כן טעית, אז תטעם מר גורלך/ דייק בירייה, תחזיר את טבריה/ מרד בגדה וולקן מתפרץ/ את המתנחלים ירדוף שם עד שימיס אותם/ את הציונות בארצנו זאת תופעה שנמגר אותה/ זאת מטרה שלא נרפה עד שנגשים אותה/ כיבוש פלשת, בעמי טבחת, נחסל אותך/ הגעת לעזה, הגעת למותך/ בגדה גם הובסת, מצאת את סופך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות