מוסתים כתבו במודעת אבל של חייל מבית חרדי: “חרד”ק” ו”בשמחה”

עד כמה אכזר יכול להיות קמפיין החרד"קים כנגד חיילים ניתן ללמוד מהשחתה של מודעת אבל בביתו של חייל מבית חרדי באלעד • על המודעה הוסיפו הקיצונים את המילה 'חרד"ק', ולאחר שנמחקה, והמודעה הוחלפה מחקו המוסתים את המילה 'בצער' וכתבו במקומה את המילה 'בשמחה'
אליעזר היון
י"ב טבת התשע"ז / 10.01.2017 18:00

רדיפת החיילים ממשפחות חרדיות שהתגייסו לצה”ל יורדת לשפל: מודעת אבל שנתלתה בעיר אלעד על  יוסף חיים מזרחי ז”ל, חייל בשח”ר מבית חרדי שנהרג בתאונת דרכים במוצאי שבת – הושחתה עם המילה חרד”ק.

המודעה עם המילה המבחילה נצפתה על  ידי שכנה שהגיעה לנחם את בני המשפחה – והיא רצה אל ביתה ומיהרה לשוב ולמחוק אותה בעזרת עט טיפקס.

לאחר מכן המודעה הוחלפה.

אלא שאז שבו הקיצונים והשחיתו את המודעות: על אחת מהן הספיק מישהו לכתוב פעם נוספת את המילה “חרד”ק”, ותחת המילה “בצער” כתב אחר את המילה “שמחה”, כך שהמשפט שהתקבל היה: “בשמחה רב”…

צוריאל קריספל, סגן ראש העיר אלעד,  הגיב על המעשים השפלים בדף הפייסבוק שלו: “אנשים ריקים ופוחזים העזו להגיע לדלת של אחת ממשפחות ההרוגים עליה תלויה מודעת אבל של הנפטר, חייל ששירת בצה״ל, ורשמו את המילה ‘חרד״ק’ (חרדי קל דעת). לאחר שהוחלפה המודעה בחדשה, שבו על קיאם וחזרו אותם פוחזים ומחקו את המילה ‘בצער’ והחליפוה ל’בשמחה’.

“עלינו כחברה להקיא אנשים אלו מתוכינו ולהוקיעם מעל לכל במה. אני מגנה את המעשה בכל תוקף, מקומם של אנשים אלה לא יכול להיות בחברה נורמלית ובריאה בנפשה”.

 חרדק באלעד

החייל ששמו צויין במודעת האבל – יוסף חיים מזרחי ז”ל, בן 19 ששירת במסלול שח”ר,  נהרג ביחד עם חברו ניראל כהן ז”ל, בן 21 – חייל משוחרר, בתאונת דרכים שאירעה בירידה מכביש 471 לכיוון כביש 4 במחלף בר אילן לכיוון דרום. השניים, שרכבו על אופנוע, התהפכו ונפלו מגשר. כוחות הצלה שהוזעקו אל הזירה טיפלו בשניים ופינו אותם במצב אנוש לבית החולים שיבא בתל השומר, שם למרבה הצער לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אנשים חולי לב
    10/01/2017 18:49
    החרדק
  1. שטופים בשנאה ללא הצדקה והיגיון.

    ממש בושה לעולם התורה, ולעם היהודי