בנימין נתניהו נחקר 5 שעות – בשתי פרשות; חשוד נוסף נחקר השבוע

אחר 5 שעות הסתיימה חקירתו השנייה של נתניהו על ידי חוקרי המשטרה - שעדכנו: "החקירה היום עסקה גם בפרשה נוספת" • התפתחות: ביומיים האחרונים נחקר חשוד נוסף
חיים טוויל
ח' טבת התשע"ז / 06.01.2017 00:23

חקירת ראש הממשלה: בנימין נתניהו נחקר היום  (חמישי) במשך חמש שעות במעונו הרשמי בירושלים בחשד לקבלת טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים משני אנשי עסקים – ובפרשה נוספת, המכונה “תיק 2000” ושפרטיה אינם ידועים.

על פי הודעת המשטרה, ישנה התפתחות בחקירה: “ביומיים האחרונים נחקר גם חשוד נוסף. בשל חשש לשיבוש החקירה, בשלב זה מעבר לכך לא ניתן למסור פרטים נוספים. נעדכן ככל שיתאפשר”, לשון ההודעה.

בערוץ 2 דווח, כי ראש הממשלה חשוד שקיבל מהמפיק ההוליוודי ארנון מילצ’ן סיגרים בשווי מאות אלפי שקלים בשבע עד שמונה השנים האחרונות, וכי רעייתו שרה נתניהו קיבלה ממנו בקבוקי שמפניה יקרים.

מקורבי נתניהו מסרו בתגובה, כי מדובר במתנות מחבר אישי, שלא במסגרת תפקידו הציבורי.

עוד אמרו בסביבת נתניהו כי למילצ’ן היו וישנן מניות בערוץ 10, וכי נתניהו במשך שנים ניסה לסגור את ערוץ 10 – ומכאן שהטענות חסרות בסיס.

ביחס ל’תיק 2000′ המסתורי אמרו במשטרה כי מדובר ב-“תיק כבד משקל”. מסביבת נתניהו נמסר על כך כי הם, “לא יודעים במה התיק עוסק” והם מכחישים שהועברו כספים, “אבל אם הועברו כספים – מדובר בהלוואה, והתיק מקורו באי הבנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות