בנט על החלטת האו”ם: “אלפי טרוריסטים רואים בה סיסמת גיוס”

השר נפתלי בנט התייחס להחלטה שעברה במועצת הביטחון של האו"ם: "את דרך השמאל כבר ניסינו, הגיע הזמן לנסות את הדרך שאנו מציעים - הריבונות. לקחת מקסימום שטח עם מינימום פלסטינים. נגיש חוק לסיפוח מעלה אדומים" • הרצוג: "ההחלטה נגדנו רעה מאוד - על נתניהו להתפטר"
יוני גרין
כ"ה כסלו התשע"ז / 25.12.2016 09:20

יושב ראש הבית היהודי, השר נפתלי בנט, הגיב בשיחה הבוקר (ראשון) בתחנת הרדיו גלי צה”ל להחלטת מועצת הביטחון של האו”ם נגד ההתיישבות היהודית בשטחי יהודה ושומרון.

“אלפי טרוריסטים בעולם מסתכלים על החלטת האו”ם ורואים בה ממש סיסמת גיוס”, אמר.

“טרוריסטים יאמרו, דורסי ילדים ואנשים שיוצאים עם סכין הם אלו שמרוויחים”, תיאר השר בנט את ההשלכות אותן הוא צופה בעקבות ההחלטה.

לטענתו, הפתרון הוא לספח את מעלה אדומים. “את דרך השמאל כבר ניסינו, הגיע הזמן לנסות את הדרך שאנו מציעים – הריבונות. לקחת מקסימום שטח עם מינימום פלסטינים. נגיש בזמן הקרוב הצעת חוק מעלה אדומים תחילה”, הבהיר.

שרת המשפטים איילת שקד אמרה:  “צריך לשנות דיסקט. כשאנחנו מורידים את הראש זה לא עוזר. צריך להרים את הראש. אנחנו צריכים לעשות מה שטוב לישראל. צריך לדבר על סיפוח”.

יו”ר האופוזיציה, ח”כ  יצחק הרצוג אמר בשיחה עם אריה גולן ביומן הבוקר של רשת ב’, כי ההחלטה במועצת הביטחון נגד ישראל רעה מאד והיא כשלון חמור למדיניותו של ראש הממשלה.

הרצוג קרא לנתניהו להתפטר מיד, ואמר כי הכתובת הייתה על הקיר במשך זמן רב. הרצוג אמר גם הנשיא הנבחר דונלד טראמפ מדבר על הצורך להגיע להסדר עם הפלסטינים – והוא מציע להיות זהיר, כיוון שטראמפ אינו צפוי.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות