תקפו בזעם את ליצמן? העיתונאי גד ליאור: “הוא וגפני הם הטובים ביותר”

שר הבריאות ויו"ר ועדת הכספים מקבלים מחמאות מהפרשן הכלכלי הבכיר וראש מערכת ידיעות אחרונות בירושלים, העיתונאי גד ליאור: "כחילוני אני מדגיש, יהדות התורה היא אחת המפלגות היותר פעילות-יעילות-ישרות בכנסת הזאת"
אליעזר היון
י"ב כסלו התשע"ז / 12.12.2016 14:47

פעילי הפריפריה שהפריעו לנאומו של שר הבריאות יעקב ליצמן בכנס שבאשקלון, מקבלים כתף קרה דווקא מעיתונאי חילוני – גד ליאור, ראש מערכת ידיעות אחרונות בבירה, הנחשב לאחד מגדולי הפרשנים הכלכליים בישראל.

“אני חילוני. לגמרי”, פותח ליאור את הכרזתו בפוסט שכתב בדף הפייסבוק שלו. “אני מצהיר כאן שמעולם לא הצבעתי ליהדות התורה או למפלגה חרדית.

“אבל היום, כאשר תקפו את שר הבריאות, יעקב ליצמן, באשקלון בחמת זעם, אני רוצה לומר כאן חד משמעית: יעקב ליצמן הוא שר הבריאות הטוב ביותר שכיהן בארץ הזאת מזה שנים רבות, וחברו למפלגה, ח”כ משה גפני, הוא יו”ר ועדת כספים מהמצטיינים שכיהנו אי פעם בכנסת ישראל. ונדמה לי שאני לא היחיד שסבור כך”.

ליאור משבח גם את הגינותם של חברי הכנסת של יהדות התורה וכותב: “אינני מכיר ביהדות התורה חברי כנסת שמבלים בחדרי החקירות של המשטרה, מגדפים ומשמיצים מבוקר עד ערב, או שמעשנים סיגרים יקרים וטסים במחלקה ראשונה לחו”ל”.

הפרשן הכלכלי מסכם: “אני מדגיש, כחילוני – יהדות התורה היא אחת המפלגות היותר פעילות-יעילות-ישרות בכנסת הזאת!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות