החטא ועונשו: בגין הצביע נגד ‘חוק ההסדרה’ – והורחק מוועדת חוקה

ספיחי סערת חוק ההסדרה: לאחר שהצביע עם האופוזיציה ונגד הקואליציה על חוק ההסדרה - הודיע יושב ראש הקואליציה דוד ביטן לחבר הכנסת בני בגין כי הוא מושהה מוועדת חוקה חוק ומשפט - למשך שלשה שבועות, "למרות הכבוד שכולנו חשים כלפיו"
אליעזר היון
ו' כסלו התשע"ז / 06.12.2016 12:28

הצבעת בגין – עכשיו העונש: יו”ר הקואליציה, ח”כ דוד ביטן, החליט היום (שלישי) להשעות את ח”כ בני בגין באופן זמני מדיוני ועדת חוקה, בשל התנגדותו לחוק ההסדרה.

“נוכח הועבדה שהצבעת פעמיים במליאה, בעניין העת חוק ההסדרה בניגוד לעמדת הקואליציה, הריני לעדכנך כי החלטתי להשעותך מועדת חוקה חוק ומשפט למשך שלושה שבועות”, כתב ביטן לבגין.

ביטן אמר היום: “למרות הכבוד שכולנו חשים כלפי ח״כ בגין הדין בקואליציה שווה לכולם. מי שמפר משמעת קואליציונית יוטלו עליו סנקציות”.

חוק ההסדרה עלה אמש להצבעה בקריאה טרומית בכנסת ועבר ברוב של 60 תומכים מול 49 מתנגדים. בין המתנגדים היה חבר הכנסת בני בגין.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’, מיוזמי ההצעה, הציג את החוק בפני הכנסת, ושוסע ללא הרף על ידי חברי האופוזיציה הנזעמים.

יושב ראש האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג, קרע מעל דוכן הכנסת את מסמך ההצבעה ואמר: “יום שחור לדמוקרטיה הישראלית ולכנסת”.

בני בגין מושעה

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נאד נפוח.משחקמיסטר קלין
    11/12/2016 00:48
    ב בגין במי אתה מאמין?
  1. זבוטיסקי היה סטינקי. הדעות שלו נגד חרדים מזעזעות.הוא לא היה אדם דתי….ביני הבגין הולך לפי מורשתו של ה100 לירות מלפני 100 שנה.
    אבא שלו מנחם זל מחריב סיני ומביא הפסקת האש עם מצריים איכשהו היה נראה קרוב יותר. בני נאמן למערכת האי והיעני משפט…כאילו אליהם צריכים להתפלל ואותם לעבוד…
    יאלללה נמאס מתדמית היובש והקלין…
    ה ר י אלטלנה-אוסלו -ר ב י ן , ג ם ע ש ה ע ם ה ש מ א ל ח ו ק ע ו קף קבאס סליחה בגצ.