חשבתם שהסכסוך בחברת אל-על הסתיים? שוב בוטלה טיסה לניו-יורק

הסכסוך באל-על עוד רחוק מסיום -מ למי שחשב אחרת: הערב הודיעה ההנהלה על ביטול טיסה נוספת - 027 לניו יורק • ההנהלה: הטייסים מתנהגים בבריונות • הטייסים: ההנהלה ממשיכה במסע השקרים וההשמצות כלפי עובדיה
שייע קליין
ב' כסלו התשע"ז / 01.12.2016 23:27

אם חשבנו שסכסוך הטייסים והחברה באל-על מאחורינו, מגיע הדיווח הבא וטופח על פנינו: הערב (חמישי) הודיעה ההנהלה על ביטול טיסה נוספת – 027 לניו יורק. טיסת 001 לניו יורק יצאה במטוס חכור.

גם הטיסות לברלין ופראג יצאו מחר במטוסים חכורים.

בהנהלה פרסמו הודעה המאשימה את הטייסים: “לצערנו הרב, למרות ההבנות הושגו בישיבה שנערכה בהסתדרות עם יו״ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בתחילת השבוע ממשיכים הטייסים להתנהג בבריונות בכדי לנסות להפעיל לחץ על ההנהלה לשנות את ההסכם וחוסר הנכונות להתחייב לשקט תעשייתי ולהפעיל את הטיסות כסדרן.

“לצערנו, היום, כאשר הנוסעים נמצאים כבר בשדה, בשל חוסר היענות של טייסים, נאלצה החברה לבטל טיסה לניו יורק. אנו מתנצלים בפני הנוסעים”.

טייסי אל-על לא נותרו חייבים ופרסמו הודעת תגובה: “חבל שאפילו בעיצומם של דיונים, שמטרתם להגיע להסכם עבודה, ממשיכה הנהלת אל על לפגוע בנוסעיה ולהמשיך במסע השקרים וההשמצות כלפי עובדיה. ההנהלה מטעה את הציבור; גם היום היו טייסים שהיו מוכנים וזמינים להוציא את כל הטיסות שבוטלו, טיסות שהן מעבר ללוח הטיסות המתוכנן שלהם.

“יו”ר וועד הטייסים קברניט ניר צוק, הציע להפעיל את טיסה 027 והנהלת החברה סירבה להציבו. זה המקום להדגיש שוב: טייסי אל על מבקשים לטוס. אנחנו לא שיבשנו, לא משבשים טיסות ומתייצבים לכל טיסה – כתמיד”.

כזכור, בתחילה השבוע דווח כי ועד טייסי אל על והנהלת החברה הגיעו להבנות, לפיהן ההנהלה הודיעה כי תסכים להפסיק את השימוש במטוסים החכורים – שבאים על חשבון הפעלת צוות של טייסים ודיילי אוויר, והטייסים ישימו קץ לפיצולי הטיסות המנפחים את שכרם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות