נתניהו לשמאל: “יכולים להירגע. אני הולך להיות אתכם עוד הרבה זמן”

ראש הממשלה פתח את ישיבת סיעת הליכוד ויצא נגד מה שהגדיר "תעשיית הדכדוך": "יש מי שמתעקש כל הזמן להשחיר את פניה של ישראל" • על פרשת הצללות: "אני אומר לכל מי שאצה לו הדרך - תורידו הילוך"
נחמן גור
כ' חשון התשע"ז / 21.11.2016 16:38

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אחר הצהריים (שלישי), בפתח ישיבת סיעת הליכוד, לפרשיית הצוללות ולטענות של השמאל נגדו על שחיתות.

אחרי שסיפר על סיור שערך היום עם כתבים בכירים מחו”ל בבאר שבע (“פתאום הם רואים את בירת הסייבר צומחת מתוך אדמת הנגב, עם מגדלים, עם מתקנים וחברות זרות – הם פשוט נדהמו”), ובבית חולים וולפסון (מביאים לשם ילדים מכל העולם ומצילים אותם, מרפאים להם את הלב – אלה לא רק הפנים היפות של מדינת ישראל, אלה הפנים האמיתיות של מדינת ישראל) –  ציין ראש הממשלה כי הסיור הזה מהווה תשובת נגד למה שהגדיר כ’תעשיית הדכדוך’.

“אני אומר את כל זה כי יש מי שמתעקש כל הזמן להשחיר את פניה של ישראל”, אמר נתניהו. “יש פה פשוט מה שאני קורא: ‘תעשיית הדכדוך’. כל הזמן כמה רע פה, כמה לא טוב פה, כמה עוול יש כאן. ואני אומר את ההפך הגמור”.

נתניהו רמז לדרישות האופזיציה לחקור את פרשת הצוללות: “אני אומר לכל מי שאצה לו הדרך – תורידו הילוך. אתם יכולים להירגע. אני הולך להיות אתכם עוד הרבה זמן.

“ואני רוצה לומר משהו מיוחד לחבריי באופוזיציה: אתם רוצים לשכנע את הציבור הישראלי בעמדתכם? תציגו את העמדות שלכם. אתם תציגו את העמדות שלכם בפני הציבור, אנחנו נציג את העמדות שלנו ואת ההישגים שלנו בפני הציבור – והציבור ישפוט. ככה עובדת דמוקרטיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות