פותחים את עונת השוקולד: קבלו את הרביעייה המנצחת • החור של הגרוש

מכורים לשוקולד? אוהבים את הקפה שלכם עם 'כמה קוביות'? • אחרי שטעמתי, אוכל להמליץ על הרביעייה החדשה • גם אם אתם (כמוני) מאלו האוהבים 'שוקולד פשוט', סביר להניח שמהר מאוד תתחברו אל הטעמים החדשים
תמי גיל
ט"ו חשון התשע"ז / 16.11.2016 12:13

עלית מקבוצת שטראוס משיקה בנובמבר מוצר חדש בקטגוריית השוקולד: לראשונה פותח במפעל בנצרת עלית שוקולד חלב במרקם עשיר ורך במיוחד עתיר בחלב.

המוצר החדש מושק בארבעה טעמים חדשים: אקסטרה חלב – שוקולד חלב, אקסטרה חלב – אגוזים וצימוקים, אקסטרה חלב – קרם בטעם וניל עוגיות, אקסטרה חלב – קרם בטעם יוגורט תות ועוגיות.

טל בן פורת, מנהלת שיווק בחטיבת הממתקים של שטראוס: “כמותג שוקולד מוביל, חשוב לנו לייצר ערך לצרכנים שלנו. אנחנו נמצאים בדיאלוג מתמיד על מנת לאבחן את הטעם הישראלי ולייצר שוקולד המותאם לחיך ולרצונות הצרכנים.

“מצאנו שנתח גדול מצרכני הקטגוריה רוצים שוקולד חלבי ומפנק במיוחד, ולהם פיתחנו את הסדרה החדשה מבית פרה. בפיתוח הסדרה נלקחו בחשבון כל המרכיבים המייצרים את החוויה, החל בטעם כמובן, המשך בצורת טבלת השוקולד שמשדרגת את החוויה הסנסורית וכלה באריזה”.

את שוקולד פרה אקסטרה חלב תוכלו לזהות בקלות על המדף, בזכות אריזה חדשנית מדהימה – בהדפסה מטאלית ומבריקה, שמתאימה ב-ד-י-ו-ק לטעם המפנק והעשיר במיוחד.

שוק השוקולד מגלגל בשנה למעלה מ-450 מיליון שקלים. שטראוס מובילה את שוק השוקולד עם נתח שוק כספי של 54%, ומותג פרה הינו המותג המוביל עם 44% נתח שוק כספי סטורנקסט ספט’ 2015.

ארבעה הטעמים בכשרות בד”צ העדה החרדית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות