זייברט הכניס את גן הילדות לחניה של סמינר • ההורים: זה עבר כל גבול

אחרי שבוע בלשכות של ראש העיר וסגנו, טילטול של עוד כמה ימים ב'מרכז לילד' ובבית ספר - הגיע היום השיא: 64 הילדות שנותרו ללא גן בבני ברק הוכנסו לחניה, ללא שולחנות ועם רצפת אבנים משתלבות • הגננות הודיעו להורים: "לבוא ולקחת את הילדות"
אריה ריבקינד
ט' חשון התשע"ז / 10.11.2016 13:23

סאגת גני הילדים בבני ברק: הגננות בשני גני הילדים מרחוב הנצי”ב הודיעו להורים “לבוא ולקחת את הילדות”, משום שהן אינן מוכנות יותר לקחת אחריות על הגן.

אחד ההורים אומר לחרדים 10: “מתחילת שנת הלימודים – 64 ילדות בנות 4 ו-5 ללא גן!”

הואר מוסיף ומגולל את התלאות שחוות הילדות: “חודשיים הן היו ב-15 מ”ר במתחם של בחורות עם פיגור שכלי, עם שרותים במרחק של 5 דקות הליכה, כך שהגננות אספו את הילדות יחד כדי לצאת לשירותים…

“לאחר חופשת תשרי, הילדות היו תחילה בבית, אחר כך שלושה ימים שהו ההורים יחד עם הילדות מול לשכת ראש העיר חנוך זייברט. לאחר מכן, בטוב ליבו של הרב נחמיה שקדי, היתה יומיים קייטנה בלשכתו של  סגן ראש העיר אברהם רובינשטיין. בהמשך – יומיים במרכז הילד והמשפחה. לאחר מכן נדדו לבית ספר שירת יוסף – והיום הגיענו לשיא הזלזול: בחניה של סמינר גור, ללא שולחנות ועם רצפת אבנים משתלבות, סכנה!

“מי ערב לבטחון הילדות?”, הוא שואל. “מי ערב לנפשות הילדות שמטולטלות ממקום למקום, ללא גן מסודר. מי מוכן לקחת אחריות על 64 ילדות?”

הורה נוסף אמר: “כל יומיים מעבירים אותן למקום אחר. היום זה עבר כל גבול שמו אותן בחניה, עם אבנים משתלבות, משהו מזעזע…לא מבין את זה”.

הסאגה החלה לאחר ששכנים ברחוב הנצ”ב הגישו לבית המשפט התנגדות להצבת מבנים יבילים עבור הגנים בשטח ציבורי ברחוב. לטענת השכנים, השטח מיועד עבור גינה לדיירי הרחוב. בית המשפט קיבל את העתירה, והוציא צו ביניים, עד לדיון.

גן ילדים בבני ברק

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות