אישום: ערבי התחזה לאיש צוות של בית חולים שערי צדק ותקף יולדות

במהלך חודש אוקטובר, גנב הנאשם, צעיר ממזרח ירושלים, מוצרים מהסופר ואחר כך נכנס לבית החולים 'שערי צדק', שם תקף מספר יולדות וניסה לגנוב רכוש, כשהוא מתחזה לאיש צוות בית החולים
חיים טוויל
ל' תשרי התשע"ז / 01.11.2016 13:44

לאחר התקיפה המזעזעת: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד רשק חאזם, בן ה-29, תושב מזרח ירושלים, בגין ביצוע עבירות חמורות ביולדות, ניסיון גניבה וגניבה.

לפי כתב האישום, במהלך חודש אוקטובר, גנב הנאשם מוצרים מהסופר וסמוך לאחר מכן הגיע לבית החולים שערי צדק, שם תקף מספר יולדות וניסה לגנוב רכוש, כשהוא מתחזה לאיש צוות בית החולים.

מהבקשה להארכת מעצרו עולה כי הוא הורשע בעבר בעבירות רכוש, אלימות ושוד – וגם ריצה בעבר שש שנות מאסר בפועל. כמו כן, בעת שביצע לכאורה את העבירות המיוחסות לו עמד נגדו מאסר על תנאי של חודש.

לפי תיאור המקרה בכתב האישום, הוא נכנס למחלקת יולדות א’ בקומה התשיעית בבית החולים למספר חדרי יולדות, וביצע מעשים חמורים במספר יולדות וניסה לגנוב חפצים יקרי ערך.

באחד החדרים ניגש ל-ח’, אחת היולדות, ששכבה מאחורי וילון. “הוא שאל אם היא מעוניינת שיביא למיטתה את ארוחת הבוקר מחדר האוכל, כשהוא יוצר בפני ח’ מצג ולפיו הוא איש צוות בית החולים”. היא דחתה את ההצעה והציעה לו לפנות ליולדת אחרת שמתקשה לקום מהמיטה, אך חאזם המשיך: הוא אמר ל-ח’ כי הוא “צריך לעשות לה בדיקה פנימית” – ואז הרים את השמיכה בה היתה מכוסה וביצע עבירה באמצעות ידיו בניגוד לרצונה.

לאחר שהיולדת התנגדה והדפה אותו הוא ניסה לשכנע אותה להמשיך את הבדיקה, ולאחר שהציגה בפניו תעודת שחרור הוא שטף את ידיו ויצא מהחדר.

לפי כתב האישום, לאחר מכן המשיך לחדר הסמוך, בו הייתה מאושפזת היולדת פ’, וחיפש חפץ לגנוב. הוא נגע ביולדת, וגם במקרה זה הציג את עצמו כאיש צוות בבית החולים, כאשר שאל אותה האם ביקרה את תינוקה. לאחר שניסתה לברר את זהותו ותפקידו, הוא עזב את החדר.

באירוע נוסף שמתועד בכתב האישום הוא פגע יולדת אחרת שישנה וניסה לקחת את הטלפון הנייד שלה: היא התעוררה בבהלה, והוא השיב לה: “באתי לבדוק אותך”. היא האשימה אותו בניסיון לגנוב את הסלולרי שלה וצעקה לעברו – והוא עזב את החדר.

החקירה בפרשה נפתחה החודש, בעקבות דיווח שהתקבל מקב”ט בית החולים בעיר לפיו צעיר נכנס לבית החולים, גנב מכשיר סלולרי וביצע מעשה חמור ביולדת לאחר שהתחזה לרופא. החקירה הובילה לאיתור זהותו של החשוד ומעצרו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות