קלמן ליבסקינד הצטרף ל’כאן’: יגיש תכנית אקטואליה יומית ברשת ב

העיתונאי המוערך הודיע על הצטרפותו לתאגיד השידור הציבורי 'כאן' • מכה ל'גלי ישראל': ינחה תכנית אקטואליה יומית ברשת ב' המחודש • מנהל רשת ב': "בטוחים שתרומתו תהיה מכרעת" • ליבסקינד: "להתראות ברשת ב'. שמח להיות כאן"
אבי כץ
כ"ד תשרי התשע"ז / 26.10.2016 13:26

גם הוא כאן: העיתונאי קלמן ליבסקינד הודיע היום על החלטתו להצטרף לתאגיד השידור הציבורי החדש ‘כאן’, שאמור להתחיל את פעילותו, לפי התכנית של מנהליו, בתחילת השנה האזרחית.

ליבסקינד, עיתונאי מוערך, יגיש תכנית אקטואליה יומית ברשת ב’ המחודש.

לליבסקינד טור שבועי במוסף הפוליטי של עיתון ‘מעריב סופשבוע’, תכנית אקטואליה יומית ברדיו גלי ישראל, והוא משתתף בפאנל של הפטריוטים בערוץ 20.

המעבר לרשת ב’ מהווה מכה לרדיו ‘גלי ישראל’. ליבסקינד צפוי להמשיך לכתוב בעיתון ולהופיע בערוץ 20, למרות המעבר לתאגיד.

בשנת 2009 הוא קיבל את אות ‘אביר איכות השלטון’ על פעילותו בתחום העיתונות. בנימוקי השופטים נכתב: “ליבסקינד ראוי לשמש אות ומופת של איכות ותעוזה לעיתונאים החוקרים בישראל”.

מנהל רשת ב’ בתאגיד, עומר בן-רובי, מסר: “קלמן, עיתונאי מצוין ואיש רדיו מעולה, היה אחד מהשמות הראשונים שחשבנו עליהם לחיזוקה של רשת ב’, ואני שמח וגאה שהרעיון הבשיל לכדי מימוש. אנחנו בטוחים שתרומתו לרוח העיתונאית של רשת ב’, יחד עם המגישים הוותיקים בתחנה – תהיה מכרעת”.

ליבסקינד צייץ: “חתמתי בתאגיד. בעזרת ה’ אשדר מדי בוקר תכנית אקטואליה ברדיו. הכתיבה ב’מעריב’ וההופעה ב’פטריוטים’ ללא שינוי. להתראות ברשת ב’. שמח להיות כאן”.

מתחנת הרדיו “גלי ישראל” נמסר: “אנחנו גאים להיות הראשונים שפתחו בפני קלמן ליבסקינד את העולם הרדיופוני, מודים לו על השנים המשותפות ומאחלים לו המון בהצלחה. אנחנו שמחים שכלי התקשורת הארציים מתעניינים ורוצים את התכניות שאנחנו מייצרים.

“אנחנו מעריכים שגם המוצר הבא, עליו אנחנו שוקדים במקום התכנית של קלמן, יתקבל באהבה על ידי המאזינים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות