הרצוג זועם: ישבתי בבית הכנסת ונאלצתי לחלל החג בגלל ערוץ 10

הרצוג זועם על כתב ערוץ 10 שאילץ אותו לחלל החג עם ידיעה שקרית "מא' ועד ת'" • "אני יושב בבית הכנסת קרוב לארבע שעות ולקראת הסוף מתחיל איזה רחש מטורף, שולפים אותי החוצה. כתבתכם היה יכול לחכות, אנשים מתפללים, יש חג, הוא מייצר בערה" • "לא היו פגישות ולא מגעים. יש פה כוחות שמנסים לפרק את המחנה הציוני ולעשות ספין"
יוני גרין
ג' תשרי התשע"ז / 05.10.2016 09:05

יו”ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, שב והכחיש הבוקר (רביעי) בראיון לגל”צ את הפרסום בערוץ 10 על התקדמות במגעים לממשלת אחדות. עם זאת, הרצוג הבהיר כי אם תהיה הזדמנות לשיפור מעמד ישראל בעולם, ישקול את הדברים מחדש.

“תפקידנו להיות אופוזיציה ולהחליף את ראש הממשלה. עם זאת, מתוך תחושת אחריות אם הייתה נקרית הזדמנות גדולה, היסטורית, שהייתה משנה את פני האזור ואת מעמדה של ישראל – אביא את זה בפני המפלגה שלי”, אמר הרצוג.

גם בראיון לתכנית ‘אורלי וגיא’ בחדשות 10 אמר הרצוג כי הידיעות באמצעי התקשורת אודות פגישות שקיים “מוכחשות מא’ ועד ת'”, כלשונו.

“אני יושב בבית הכנסת קרוב לארבע שעות אתמול ולקראת הסוף מתחיל איזה רחש מטורף, שולפים אותי החוצה”, סיפר הרצוג. “צר לי לחלל את החג בידיעה שמוציא כתבתכם ספי עובדיה שהיה יכול לחכות, אנשים מתפללים, יש חג, הוא מייצר בערה – ידיעה שאינה נכונה בעליל”.

“לא היו פגישות ולא היו מגעים. יש פה כוחות שמנסים לפרק את המחנה הציוני ולעשות ספין”, טען בראיון, “אם תהיה הצעה קונקרטית אני אכנס את חברי מפלגתי ונשקול זאת, לא צריך לעשות מזה בעירה”.

ח”כ מיקי רוזנטל אמר: “ההכחשות של הרצוג לא משכנעות ולו בשל העובדה שבעבר הכחיש ולבסוף נתפס שאינו אמר אמת. אם כוונתו באמת ובתמים שלא להצטרף לממשלת נתניהו, על הרצוג להיענות לדרישתי, לכנס את הסיעה ולאפשר לחבריה לקבל החלטה משותפת לפיה, לא ינוהל עוד כל משא ומתן לכניסה לממשלה”.

בראיון לגל”צ ענה הרצוג לחברי מפלגתו, ובעיקר למיקי רוזנטל, שהביע בו חוסר אמון נוכח הכחשותיו ביממה האחרונה: “לא אנהל דיון מיותר עם חברי מפלגתי מעל גלי האתר”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מחול השדים והתסכול הצורב בערוץ 10 עולה על כל דמיון...
    05/10/2016 12:12
    אליעז
  1. פרשניו יועציו וכתביו של הערוץ הנמהר הזה, מתרוצצים ברחבי הרשת כנשוכי כלבת,
    עד שאינם מסוגלים לנוח אף לרגע, כדי לחתור ללא לאות ולארוב אחר כל שמועה מתוזמנת המופצת (אגב) מיוזמתם שלהם כשהיעד הנואש הוא להרעיש את הזירה הפוליטית ולשבש אורחות חיים בזירה הציבורית….ריצת האמוק שמשתלטת על גורמים עוינים אלה עולה על כל דמיון, וסופה שתגרום להם חלילה לשחמת הכבד ואף לאי ספיקת כליות…..בעוד הלב הדואב, ממשיך לשדר סימני חיים פצועים/נכזבים..

  2. ערוץ 10 בשנאתו הנתעבת לממשלת נתניהו עלול לגרור אותנו למלחמת אזרחים.חלילה!
    05/10/2016 13:00
    אליעז
  3. לא רק שהערוץ עוסק בעצם ולכאורה בהסתה כנגד ראש ממשלה,, אלא שהערוץ מנהל , באמצעות הרשת ומתוך הרשת השמאלנית מערכת עוינת שטווה ורקם באמצעות פרשניו ויועציו , כשהיע לנהל גם מלחמת חורמה כנגד הימין ,,,,לכן על רשויות אכיפת החוק והעיתונות לפקוח עין שמא חלילה נמצא עצמנו שם…מתבוססים בדמנו , כפי שכבר הוזהרנו מכך ע”י בכיר בדימוס מהמוסד !!
    גרין !! אתה בוודאי תסנן גם תגובה זו כהרגלכם ???