מרצ עתרה לבג”ץ: להוריד תוכניתו של עו”ד יורם שפטל ב’רדיו 103FM’

במפלגת מרצ טוענים כי עו"ד יורם שפטל הפך את הבמה התקשורתית שניתנה לו ברדיו ללא הפסקה 103FM לבמה קבועה להסתה: "משתלח בכל גורם שאינו 'מתיישר' עם עמדותיו הקיצוניות"
אבי כץ
י"ח אלול התשע"ו / 21.09.2016 17:36

מפלגת מרצ עתרה היום (רביעי) לבג”ץ בדרישה להוריד את תוכניתו של עו”ד יורם שפטל, המשודרת ברדיו ללא הפסקה 103FM, בשל מה שהיא מכנה “הסתה והכפשה”.

עו”ד יורם שפטל מגיש בתחנת הרדיו האזורית תוכנית שבועית בת שעתיים, במהלכה הוא מעלה מאזינים לשידור ודן עימם בענייני היום.

בעתירה, עליה דווח בגלובס, נכתב: “שפטל הפך את תוכניתו גם לבמה להשתלחות בבית המשפט העליון ושופטיו ולמעשה בכל גורם שאינו ‘מתיישר’ עם עמדותיו הקיצוניות”.

במרצ מבקשים, כי בג”ץ יורה לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, המפקחת על שידורי הרדיו האזורי, לחייב את רדיו 103FM להוריד את התוכנית, וכן שיוציא באופן מיידי צו ביניים להשעיית התוכנית עד לסיום הדיון המשפטי בעניינה.

לעתירה מצורפות דוגמאות רבות לדברים שנאמרו על-ידי שפטל בתוכנית.

בעתירה מצוינת התבטאות אחת של שפטל מחודש יוני 2015, אז אמר: “זהבה גלאון היא… חלאת המין אנושי בהתגלמות הכי בזויה של המושג הזה… צואה ורפש שמוציאה מתוך הלוע הטמאה והבוגדנית שלה”.

במקרה אחר קבע שפטל: “אין פלא שמפלגה כמו מרצ מציעה חוק שטני של גרמניה הנאצית לסימון מוצרים של יהודים. אלה חוקי נירנברג פרופר… מרצ הולכת לאורם של הנאצים”.

בתוכנית אחרת אמר על המפלגה: “ההיסטוריה הפוליטית של מרצ היא לא יותר ולא פחות מאשר שרשרת של פשעים מתועבים וחמורים נגד העם היהודי”.

מהרשות השנייה נמסר להארץ: “טרם קיבלנו את העתירה. הרשות השנייה תגבש את עמדתה בנושא ותגיש אותה לבג”ץ כמקובל”. תגובת “רדיו ללא הפסקה 103fm” לא התקבלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    וזהבי וגבי גזית - נשמות טהורות שמטיפות כל הזמן לאהבה
    21/09/2016 19:35
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הם אומרים בתוכניותיהם כל מה שבא להם. אבל לטובת מרץ ולכן מותר להם.

    צבועים