זיהום וסלמונלה: רבבות קופסאות דגני קורנפלקס של ‘תלמה’ הושמדו

אתמול ושלשום החלו הלקוחות לחוש במחסור על המדפים במוצרי "קורנפלקס של אלופים" ו"דליפקאן" של "יוניליוור-תלמה" • במשך יומיים ניסו בחברה להסתיר את הזיהום, ורק בעקבות פניות כלי התקשורת, פרסמו אמש הודעה קצרה על התקלה
שייע קליין
כ"ב תמוז התשע"ו / 28.07.2016 09:20

בעקבות זיהום שהתגלה בפס הייצור של ‘קורנפלקס של אלופים’ ו’דליפקאן’, שני דגני הבוקר הפופולרים ביותר של ‘תלמה’, נאלצה היצרנית ‘יוניליוור’ להשמיד רבבות קופסאות דגנים.

לפי דיווח בעיתון ‘ידיעות אחרונות’, אתמול ושלשום כבר החלו הלקוחות לחוש במחסור על המדפים, אולם רק אמש, בעקבות פניות של כלי תקשורת, פרסמה חברת ‘יוניליוור’ הודעה רשמית.

בהודעה, שפורסמה בין היתר בעקבות הנחיה מפורשת של משרד הבריאות, נאלצה החברה להסביר מה התרחש במפעל הדגנים הממוקם בערד: “בעקבות פניות שקיבלנו מהתקשורת ומאחר ונוצרה אי בהירות, ברצוננו להבהיר כי במסגרת בקרת האיכות העצמית של החברה נמצא זיהום משני באחד מקווי היצור במפעל הדגנים שגרם לאי עמידה של מספר לא גדול של מוצרים בדרישות המיקרוביאליות המחמירות של חברתנו, ולכן החלטנו ביוזמתנו שלא לשווק את המוצרים הללו”, נאמר בהודעה.

לטענת החברה, הזיהום התגלה במהלך בדיקות בקרת איכות קבועות המתבצעות בכל פס ייצור מדי כמה שעות.

ב’יוניליוור’ מבהירים כי קופסאות הקורנפלקס שנמצאות על המדפים ברשתות השיווק, ובעיקר אלו שכבר נרכשו על ידי הצרכנים, בטוחות לחלוטין לאכילה. זו גם הסיבה שעד עתה לא הוכרז כי יש להחזיר את המוצרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות