ביבי החזיר לבנט: “חופש העיתונות? רצית לסגור את ישראל היום…”

ראש הממשלה התייחס להתקפה של שר החינוך עליו הבוקר, אחרי שהחליט לדחות את הפעלת 'תאגיד השידור' הישראלי - ואמר: "אלה שמדברים על חופש העיתונות, לא מתיישב עם המאמצים שלהם לסגור את ישראל היום בכל מחיר"
נחמן גור
ט"ו תמוז התשע"ו / 20.07.2016 21:28

ראש הממשלה עוקץ את שר החינוך: אחרי שיו”ר הבית היהודי נפתלי בנט תקף את ראש הממשלה על כוונתו לדחות את הפעלת ‘תאגיד השידור הישראלי’ – הגוף החדש שאמור להחליף את רשות השידור – לשנת 2018, החזיר לו היום (רביעי) ראש הממשלה תשובה ניצחת.

במהלך סיור בסמוך לגדר ההפרדה באזור תרקומיא-מיתר, אמר נתניהו, כשהוא רומז לשר החינוך: “אלה שמדברים על חופש העיתונות – זה לא מתיישב עם המאמצים שלהם לסגור את ישראל היום בכל מחיר… לא בדיוק חופש העיתונות, כנראה שדברים אחרים מנחים אותם…”

נתניהו הוסיף: “יהיה שידור ציבורי רצוף, זמין ויעיל במדינת בישראל. הוא נתקל בבעיות טכניות של תכניות שלא התקיימו עד עכשיו אבל זה יהיה”.

שר החינוך נפתלי בנט, נאם מוקדם יותר בכנס מנהלי יישובים של תנועת אמנה, שם תקף את כוונת ראש הממשלה לדחות הפעלת ‘התאגיד’ החדש.

”בימים האחרונים יש מטח מפתיע של חוקים שמטרתם להצר את החופש של התקשורת, ואולי אפילו לאלף את התקשורת”, אמר בנט. ”כמנהיג פוליטי, אני מודה שלא קל לקום כל יום מול תקשורת ביקורתית, תקשורת נושכת. אבל זה בדיוק התפקיד של תקשורת במדינה דמוקרטית. תקשורת חופשית היא נשמת אפה של הדמוקרטיה, ועל כולנו לפעול לשמר אותה ככזו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ישראל היום
    21/07/2016 08:06
    יוסי
  1. זה “פראבדה” זה זה לא עיתונות!
    שופר תעמולה מול חופש עיתונות.מה נעדיף?