החרדי שנפצע בפיגוע משחזר: “המחבל כיוון עלינו נשק. תכנן לרסס את כולם. לא נס?”

איתן פינקל, תושב נתיבות, שנפצע אמש בפיגוע הירי בצומת הטי בגוש עציון, כאשר בני המשפחה חזרו מביקור אצל הורי האישה בישוב מיצד - שיחזר הבוקר במרכז הרפואי 'שערי צדק' את דקות האימה • "לאחר הפנייה נפתחה עלינו אש, שמענו יריות והשמשה התנפצה. אשתי צעקה 'סע סע, שים גז'. לא הרגשתי את הרגל והנעל שלי התמלאה בדם"
חיים טוויל
ד' תמוז התשע"ו / 10.07.2016 12:24

איתן פינקל, תושב נתיבות, בן 30, שנפצע אמש (מוצאי שבת) באורח בינוני-קל בפיגוע ירי בגוש עציון, שיחזר הבוקר במרכז הרופאי ‘שערי צדק’ את דקות האימה.

“יצאנו מהיישוב מיצד, אני, אשתי וששת ילדינו, הגדול בן 7 והקטנה בן שבוע. התחלנו בנסיעה ולקראת צומת הטי בגוש עציון, איך שהגענו לצומת, אשתי ואני ראינו רכב עם הפנים לכיוון של שטח A, יוצא מחבל מהתא שסמוך לנהג, מכוון עלינו נשק, ראינו אותו מכוון לראש שלי. הוא היה רעול פנים. חיכינו לבום, חיכינו שיירה עלינו.

“בנס הוא לא ירה, אני לא יודע מה קרה, הוא לא הצליח לירות עלינו. היה לנו נס גדול”, סיפר בשיחה עם כלי התקשורת, “אם הוא היה יורה, הוא היה פוגע בכל הרכב מאחורה.

“לאחר הפנייה שלי ימינה נפתחה עלינו אש. אשתי צורחת, אני צורח, שמענו יריות והשמשה התנפצה. שאלתי מיד את אשתי מה עם הילדים. היא אמרה לי:  ‘סע סע, שים גז’. נסעתי מהר מאוד.

” במשך עשר דקות נסעתי עד שראיתי ג’פ צבאי ועצרתי. במהלך הנסיעה לא הרגשתי את הרגל והנעל שלי התמלאה בדם. הרגשתי שנתפס לי שריר ברגל. פחדתי לאבד את ההכרה. אשתי ירדה מהרכב והזעיקה את החיילים ומשם פוניתי לבית החולים”. 

הוא הוסיף: “התכנון היה לפגוע בי ולרסס את כולם. זה לא נס? הוא כיוון לי על הראש, ופגע לי ברגל, זה חסד ה’. ה’ עשה לנו נס גדול”.

איתן פינקל

על ההחלמה שלו אמר: “אמרו לי שלא צריך להוציא את הכדור, שזה בסדר. הקליע נכנס והוא נמצא במקום שהוא לא יכול לזוז. מחר אשתחרר מכאן”.

כפי שדווחנו אמש בחרדים 10, ברכב המשפחתי היו שישה מילדי המשפחה, ביניהם תינוקת שנולדה לפני שבוע וחצי.

בני המשפחה חזרו מביקור אצל הורי האישה ביישוב מיצד.

על השאלה אם יחזרו לבקר שם שוב – השיב איתן: “אנחנו נמשיך לכבד את ההורים ונשאל שאלת רב אם מותר לנו שוב להגיע למקום”.

כוחות הצלה העניקו לאיתן טיפול ראשוני, ואחר כך אותו לבית החולים בירושלים עם פציעה חודרת בפלג גופו התחתון.

איתן פינקלאיתן מגיע לשערי צדק. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כוחות צה”ל הטילו אמש כתר על סעיר ועל מחנה אל ערוב בגוש עציון. בין השאר נכנסו כוחות של צהל לכפר סעיר, נחסמו הכניסות והיציאות מן הכפר.

דוידי פרל ראש המועצה האזורית גוש עציון :”עד כאן! ‘אינתיפאדת הבודדים’ יצאה להפסקה וחזרה עם נשק חם. ראש הממשלה ושר הביטחון צריכים לעשות שינוי דרמטי בשטח.

“לא נסכים עם מצב בו התושבים ביהודה ושמרון נוסעים כמו במטווח של ברווזים. חייבים לעשות שינוי ולהחזיר מיד את הביטחון לכל אזרחי מדינת ישראל”.

הרכב שנפגע מהירי בתקועהילדים ברכב. צילום:הצלה יוש

לצפיה בוידאו 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מיקום לא מדויק: האירוע התרחש בצומת שבין מיצד לשעיר
    10/07/2016 13:15
    משה מוסקט
  1. לאחר הפגיעה הפצוע המשיך לכיוון צומת הטי

  2. הכל בסדר, אבל הקטע עם הצרחות לא מובן
    10/07/2016 14:09
    יוסי
  3. מה היתה הכוונה, לגרום למחבל לחרשות? להבהיל אותו? ללמד את הילדים שאם יורים עליך אז צורחים? אולי בפעם הבאה עדיף שהאשה תתקשר 100 במקום לצרוח.