תהילה מרק, בתו בת ה-14 של מיכי הי”ד, שנפצעה בפיגוע – שוחררה מבי”ח

תהילה מרק בת ה-14 נפצעה באורח בינוני בפיגוע הירי בו נרצח אביה מיכי הי"ד ואושפזה בבית החולים 'הדסה עין כרם' • מאז היא נותחה ומצבה הוטב
חיים טוויל
כ"ט סיון התשע"ו / 05.07.2016 12:44

תהילה מרק, בתו בת ה-14 של הרב מיכאל מרק הי”ד, שנפצעה יחד עם אמה חוי בפיגוע הירי בכביש 60 ביום שישי, בו נרצח אביה – שוחררה היום (שלישי) מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

מבית החולים נמסר עם שיחרורה כי “תהילה בת ה-14 נותחה בהדסה וכיום מצבה טוב”.

בהלוויה של האב מיכי הי”ד, הוקראו דברים שכתבה תהילה, שהגיעה מבית החולים אל הלוויה על אלונקה: “אבא אהוב שלי. הראש לא מצליח להבין. הכול נראה כמו חלום. כמו סרט רע. קשה להאמין שהאבא האמיץ הלך. ראיתי אותך ברגעיך האחרונים. כששמעתי את היריות ישר התכופפנו, וגם אימא, אבל אתה לא.

“נשארת על ההגה ועד השנייה האחרונה ניסית להציל אותנו. אני גאה בך כל כך, אתה גיבור, נרצחת בידי מחבלים כשקידשת את שם ה’. נמשיך בשבילך לחיות חיים מאושרים, כי אני יודעת שזה מה שאתה רוצה.

“תתפלל מלמעלה על אימא, אימא האהובה שלנו, שנלחמת על חייה בשבילנו. אלוקים לקח אותך כי צריך עוד צדיקים לשמור עלינו מלמעלה. אוהבת אותך מאוד, תהילה”.

חוי, אמה של תהילה, עדיין מאושפזת במצב קשה בבית החולים. ביום ראשון, במקביל להלוויה של בעלה, היא שבה להכרה. אתמול סיפורו לה ילדיה את הבשורה הקשה מכל, כי בעלה נרצח.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות