דרעי: ש”ס לא מתרוממת בגלל ישי • יו”ר יחד: שיפסיק לחפש אשמים

דרעי טען בראיון שהעניק ל'קול חי' כי ש"ס לא מתרוממת בסקרים בשל המחלוקת והפילוג שהיו ערב הבחירות האחרונות: "ש"ס הייתה מנותקת הרבה מאוד שנים מהשטח. כעת חוזרים לאט לאט, זה יקח זמן" • אלי ישי: "בבוא העת אספר באיזה מצב הייתה תנועת ש"ס כשהגיעה לידיי"
אריה ריבקינד
י"א סיון התשע"ו / 17.06.2016 17:00

יו”ר ש”ס אריה דרעי הסביר היום (שישי), בראיון שהעניק לרדיו ‘קול חי’, כי תנועת ש”ס אינה מתרוממת בסקרים בגלל המחלוקות והפילוגים ערב הבחירות האחרונות.

“זה נכון, אין ספק שזה קשור למערכת הבחירות הקשה שעברנו בתוכנו פנימה, כולם זוכרים את הדברים הקשים המחלוקת, הפילוג, היציאה נגד ש”ס והקמת מפלגות חדשות, כל זה עשה את שלו”.

בהמשך תקף דרעי את אלי ישי כשטען: “ש”ס הייתה מנותקת הרבה מאוד שנים מהשטח, לא היה שום קשר לשטח, ומה שהחזיק את ש”ס זה הקשר למרן. אבל אחרי פטירתו, במקום לחבר את העם, בא הפילוג וההשמצות ‘מי נאמן ביתו של מרן’.

“כעת חוזרים לאט לאט, זה יקח זמן, אבל הממשלה תחזיק זמן, יש לנו שלוש שנים עד הבחירות”.

יו”ר יחד אלי ישי אמר בתגובה  על האמירות של דרעי: “אני מציע למר דרעי להפסיק לחפש אשמים להתדרדרות ש”ס בסקרים ולבצע בדק בית פנימי.

“אולי עיסוק בדברים החשובים באמת יוכל לסייע. התחל לטפל בהפקרת הכותל לרפורמים, חילולי שבת במתחם התחנה בירושלים, יוקר המחיה המאמיר, ועשייה ציבורית בניקיון כפיים, והנח למאבקים ברבנים או בסדן. בבוא העת אספר באיזה מצב הייתה תנועת ש”ס כשהגיעה לידיי”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מקומה של ש
    17/06/2016 17:17
    בני
  1. בלי קשר או עם קשר לכך –
    אין מקום לברברים בארץ ישראל. מדינת ישראל העלתה בלי חשבון ברברים מאפריקה בתחפושת של יהודים. לא היה אכפת להם לפני שישים שנה. היום אנו סובלים מהם – מהקללות, מהצעקות ברחובות, מהסכינאות, מהרמאויות, מהנוכלות, מהשקרים, מהחנופה, מחלקלקות הלשון, ועם כל זאת נותנים להם אפליות מתקנות.

    • דוד בניזרי   19/06/2016 03:13

      חחחחחח בן גוריון רצה לגמור אותם לא נתנו לא. אז רק אנטלנה טבעה

  2. קצת כבוד
    17/06/2016 18:05
    שמעון גבל
  3. אצל אריה עברת מאופניים לרכב שרד…
    אגב זכור לך מר ישי המלומד מה היה מספר המנדטים של ש”ס כשקיבלת אותה לידיך הנאמנות….????????????

  4. אלי לא אשם בזה שהרב עובדיה קרא לו להחליף את אריה
    21/06/2016 02:24
    אדון נכבד !!
  5. נתן לו מפלגה עם 17 מנדטים נכון אבל בתור נציג ציבור חרדי לא עשה חילול ה’עד לכיוון של מעשייהו וד”ל.