ה’מועצת’: להמשיך במאבק נגד סדן; נתניהו התקשר לדרעי וקבע פגישה

מועצת חכמי התורה של ש"ס הביעה תמיכה במאבק של אריה דרעי נגד מינוי יו"ר הדירקטוריון החדש של ערוץ 10 - וקבעו: "אין מקום במשרה ציבורית לאותם המלעיזים על עדה קדושה ובוודאי שיש לפעול למנוע העניין בכל דרך"
נחמן גור
ב' סיון התשע"ו / 08.06.2016 18:41

חברי מועצת חכמי התורה של ש”ס הודיעו הערב (רביעי) כי הם מגבים את הדרישה של סיעת ש”ס לפטר לאלתר את יו”ר הדירקטוריון החדש של חדשותערוץ 10, רמי סדן, זאת בעקבות האמירות המיוחסות לו, לפי הדיווח ב’הארץ’ ומנכ”ל חברת החדשות של הערוץ. 

“חברי מועצת חכמי התורה שמעו בצער רב את דבריהם של נציגי תנועת ש״ס אודות התבטאויות חמורות שנשמעו כלפי בני עדות המזרח בישראל ומורה בזה ליו״ר התנועה הרב אריה דרעי, ויתר נציגי התנועה להמשיך ביתר שאת וביתר עוז את מאבקם החשוב להחזיר עטרת תפארת יהדות ספרד למקום הראוי לה”, נאמר בהודעה של מועצת חכמי התור.

“וברור הדבר”, מוספים חברי המועצת וקובעים, “שאין מקום במשרה ציבורית לאותם המלעיזים על עדה קדושה ובוודאי שיש לפעול למנוע העניין בכל דרך”.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו, התקשר הערב אל השר אריה דרעי, לפני טיסתו חזרה לישראל, והשניים קבעו להיפגש מחר בערב.

בצהרים הגישו ארבעה סגני ראשי ערים מטעם תנועת ש”ס  עתירה דחופה לבג”צ, בדרישה להקפיא לאלתר את מינויו של רמי סדן ליו”ר דירקטוריון חדשות ערוץ 10 – בעקבות פרסום התבטאויותיו כי הוא “שונא את ש”ס ואת הגנב אריה דרעי”.

בנוסף התבקש בג”צ להורות בצו על חשיפת פרוטוקול הישיבה וההקלטה שנערכה במהלך הישיבה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות