תראו מי התייצב לצד דרעי • לפיד: “התבטאות גזענית ורווית שנאה”

יו"ר המפלגה, ח"כ יאיר לפיד, תוקף את יו"ר 'חדשות 10' החדש רמי סדן, שהתבטא בגזענות נגד ש"ס: "צריך להפסיק עם זה. אסור להשתמש במילות פוגעניות וארסיות שרק מגבירות את השסעים"
שרי רוט
א' סיון התשע"ו / 07.06.2016 11:41

סיעת ‘יש עתיד’, ויו”ר המפלגה, ח”כ יאיר לפיד, גינו הבוקר (שלישי)  בחריפות את דבריו של יו”ר חברת ‘חדשות 10′ החדש רמי סדן שאמר כי הוא שונא את ש”ס והעומד בראשה, וקוראת לו לחזור בו מדבריו ולהתנצל על דבריו הגזעניים והבוטים.

הבוקר נחשף ב’הארץ’, כי יו”ר ‘חדשות 10’ רמי סדן, שנבחר אמש לתפקיד, אמר בפגישה עם דירקטוריון החברה כי הוא “שונא את ש”ס והגנב אריה דרעי אך כאליטה על הערוץ לפנות למצביעי ש”ס ולמסעודה בשדרות”.

יאיר לפיד: “מגנים בחריפות את ההתבטאות הגזענית, המסיתה ורווית השנאה של יו”ר חדשות 10 החדש רמי סדן. לא יכול להיות שאדם אשר מחזיק בתפקיד מנהל מערכת חדשות מרכזית במדינה דמוקרטית יתבטא בצורה כזאת נגד אף אדם ואף ארגון או מפלגה ומצביעיה.

“אנחנו קוראים לסדן לחזור בו מדבריו ולהתנצל בפני מצביעי ש”ס, חברי הסיעה והעומד בראשה. אמירות מסוג זה מקצינות את השסעים ההולכים וגוברים בחודשים האחרונים בחברה הישראלית ואין להן מקום במדינה שמכבדת את כל אזרחיה.

“צריך להפסיק עם זה. אפשר לא להסכים, אפשר לבקר התנהלות, אבל אסור להשתמש במילות פוגעניות וארסיות שרק מגבירות את השסעים, בטח כאשר הן באות ממנהל בחברת חדשות שיש לו תפקיד מרכזי בהעברת התכנים בהם צופים אזרחי ישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות