הפרקליט של אולמרט בפרשת ‘הולילנד’ עשוי להיות מואשם בשיבוש הליכים

עורך הדין הבכיר נבות תל-צור עשוי למצוא את עצמו מואשם בשיבוש הליכי משפט, לאחר שעל פי החשד פעל על מנת לסכל את הסדר הטיעון עם זקן בתיק הולילנד - ואף הוקלט כמציע לה כסף מטעמו של אולמרט • תל צור: חולק על עמדת הפרקליטות
קובי פינדרוס
כ"ה אייר התשע"ו / 02.06.2016 09:00

האם עורך הדין של אהוד אולמרט ישב על ספסל הנאשמים?

הפרקליטות הודיעה היום (חמישי) לעורך הדין נבות תל צור, שייצג בעבר את ראש הממשלה לשעבר אולמרט, כי היא שוקלת להעמידו לדין בכפוף לשימוע, בגין עברות של שיבוש הליכי משפט והדחה בעדות.

החשדות כנגד תל צור מתייחסות לתקופה בה שימש כעורך דינו של ראש הממשלה לשעבר בפרשת ‘הולילנד’.

לפי החשד, תל-צור פעל על מנת לסכל את הסדר הטיעון עם זקן בתיק הולילנד ואף נשמע בהקלטות של זקן מציע לה כסף מטעמו של אולמרט.

תל-צור ניסה, לכאורה, למנוע מזקן להפוך לעדת תביעה נגד אולמרט ונפגש עמה ועם בני משפחתה מבלי שסניגורה ידע על כך.

בהודעת משרד המשפטים נכתב: “על פי החשד, עו”ד תל צור פעל מטעמו של אולמרט לשם סיכול הסדר טיעון, שעמד להיכרת במהלך ניהול משפט הולילנד בין התביעה ובין שולה זקן, זאת כדי למנוע את הפיכתה של זקן לעדת תביעה נגד מר אולמרט, באופן אשר עלול היה לפגוע בו”.

תל צור מסר בתגובה: “אני עורך דין וסניגור מזה 30 שנה ויודע היטב את הגבול בין מותר לאסור בייעוץ לנאשם בהליך פלילי.

“אני חולק על עמדת הפרקליטות לפיה שיבשתי כביכול הליכי משפט וכמוני חושבים עורכי דין וסניגורים בכירים רבים וכן פרקליטים ושופטים בדימוס, שראו את מלוא חומר הראיות ומשוכנעים שלא ביצעתי עבירה כלשהי.

“שולה זקן היא שפנתה אליי לצורך התייעצות ואני ייעצתי לה על פי מיטב הבנתי, על פי הנתונים שהניחה בפניי, משיקולים מקצועיים וענייניים, כאשר טובתה לנגד עיניי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות