בני בגין על מינוי ליברמן: הצעד הזה צריך להדאיג את אזרחי ישראל

הח"כ מהליכוד: "לשכת ראש הממשלה טענה שח''כ ליברמן לא יכול להיות אפילו פרשן צבאי. צריך לשאול את ראש הממשלה באיזו דעה הוא מחזיק הבוקר" • "ראש הממשלה גאה מאוד במה שהוא כינה 'מדיניות ביטחון שקולה, מאוזנת ואחראית'. מדברי חבר הכנסת ליברמן עולה מדיניות הפוכה"
נחמן גור
י"א אייר התשע"ו / 19.05.2016 09:09

ח”כ בני בגין מהליכוד התראיין הבוקר לרשת ב’ ומתח פעם נוספת ביקורת על מינויו הצפוי של יו”ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לתפקיד שר הביטחון.

“לשכת ראש הממשלה טענה שח”כ ליברמן לא יכול להיות אפילו פרשן צבאי. צריך לשאול את ראש הממשלה באיזו דיעה הוא מחזיק הבוקר”, אמר בגין – שהוסיף: “הצעד הזה צריך להדאיג את אזרחי ישראל ואני מצר על כך שראש הממשלה נזקק לצעד הזה”.

בגין התראיין גם בגלי צה”ל  והביע מורת רוח מהאפשרות שליברמן ימונה להיות שר הביטחון. “אני מצטער על החלטתו של ראש הממשלה”, אמר בגין. “לא העליתי בדעתי שראש הממשלה יעשה צעד כה פרדוקסלי ומסוכן – לפי הגדרותיו שלו. זו מראה של הקשיים היומיומיים בניהול קואליציה צרה וקשיים גדולים הרבה יותר”.

לדבריו, מינוי ליברמן סותר את מהלכיו ודעותיו של נתניהו עצמו. “ראש הממשלה גאה מאוד במה שהוא כינה ‘מדיניות ביטחון שקולה, מאוזנת ואחראית’. מדברי חבר הכנסת ליברמן עולה מדיניות הפוכה”.

בגין שיבח את שר הביטחון הנוכחי. “משה יעלון הוא שר ביטחון מעולה, בעל תחושת אחריות והבנה רחבה”, אמר.

אמש התבטא בגין בחריפות נגד מינויו המסתמן של אביגדור ליברמן לתפקיד שר הביטחון ואמר בחדשות 2: “מדובר במינוי הזוי”.

דבריו של בגין הם בניגוד גמור להצהרות הבכירים האחרים בליכוד – שבירכו ואף פעלו על מנת לצרף את ישראל ביתנו לממשלה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    היום בעידן רונלד טרמפ, גם ליברמן יצליח
    19/05/2016 09:34
    עדנה ארקדיר
  1. היום אם לא תהיה יד קשה. העולם ימחק

  2. בני אתה תמיד יכול להתפטר
    19/05/2016 13:28
    אזרח
  3. ממילא אתה מצביע אוטומטית עם הממשלה.