חברת חקירות: מצאנו קשרים בין שלמה דרעי למרטין שלאף

על פי דיווח בחדשות 10, גרושתו של איש העסקים ואחיו של יו"ר ש"ס, עורך דין שלמה (מומו) דרעי, שכרה חוקרים פרטיים כנגד בעלה - שחשפו קשרים בינו לבין המיליארדר האוסטרי מרטין שלאף, ידידו של אחיו אריה • לפי הדיווח, צף מידע על חברות בגיברלטר, דרכן עבר כסף לאחת מבנותיו של שלמה • האשה למשפחתה: השמועות שהלשנתי למשטרה - שקר
אליעזר היון
ז' אייר התשע"ו / 15.05.2016 00:47

האם זהו המידע שבידי המשטרה? בחדשות 10 נחשף כי גרושתו של עורך דין שלמה (מומו) דרעי, אחיו של שר הפנים אריה דרעי, שכרה חברת חקירות פרטית בזמן שהשניים היו בהליכי גירושין מורכבים, וכי החוקרים חשפו לכאורה קשרים בין שלמה דרעי למיליארדר מרטין שלאף, מקורבו של אריה דרעי.

מדובר בחוקרים של חברת ‘בלק-הוט’ הבריטית, ומי שהפעיל אותה היו ככל הנראה – כך לפי הדיווח – חוקרים ישראלים.

על פי הטענות, במהלך החקירה נחשפו קשרים לכאורה בין שלמה דרעי למרטין שלאף, המליארדר האוסטרי, ידידם של אריה דרעי ואביגדור ליברמן.

כמו כן צף מידע על חברות בגיברלטר, דרכן עבר כסף לאחת מבנותיו של שלמה דרעי.

גרושתו של מומו דרעי נחקרה על ידי רשויות המס. לבני משפחתה ולילדיה אמרה כי השמועות שהלשינה על עסקיו של בעלה הם שקר.

בערוץ 10 מדווחים כי לפי גורם אכיפה, ברור ש’דם רע’ עבר בין בני הזוג הזה.

מומו דרעי נחקר במשטרה, תחת אזהרה, שלוש פעמים.

למרות שהחקירה הרשמית מתנהלת כבר כחודש וחצי, דרעי עצמו טרם נחקר.

לפני 10 ימים הופצה לבקשתו של אריה דרעי הודעה לפעילי המפלגה בה נאמר: “חבריי האהובים והיקרים לי עד מאוד. אני פונה ומפציר אישית לכל אחד מכם, אנא תמשיכו בפעילותכם הברוכה ביתר שאת וביתר עוז, לא תיפול רוחכם חלילה”.

למרות הדיווחים כי בידי המשטרה מוחזקת עדות מפלילה וחמורה נגד שר הפנים ונגד אחיו עו”ד שלמה דרעי – הצהיר דרעי: “אני מבטיח לכם בעזרת השם שהכל יגמר לטובה וכמו שזה התחיל בהפתעה כך זה יגמר, אני מתפלל שזה יהיה בקרוב”.

דרעי המשיך בקו הממלכתי בו הוא נוקט מאז הורה היועץ המשפטי לממשלה על פתיחת החקירה: “אני סמוך ובטוח שכל מי שעוסק בחקירה הזו עושה את עבודתו באמונה, ובמהרה הכל יתבהר ויתברר, אני בטוח בזה, לכן אני ממשיך עם כל הצוות בלשכתי לעבוד כרגיל.

הוא פנה אל הפעילים וביקש: “אחים אהובים אל תתייחסו לפרסומים כאלה ואחרים ואל תתעסקו בזה, בסוף הכל יתבהר ותבינו למה אני סמוך ובטוח שהכל טוב”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אריה
    15/05/2016 02:18
    שמעון
  1. אולי יעזבו אותו כבר ויפסיקו לשפוך את דמו כל יום עם ספקולציה אחרת תחכו לחקירה בשקט ותראו איך הוא יצא מזה במהירות ,באחריות!!! ומידיעה!!!

  2. משפחה של נוכלים וגנבים
    15/05/2016 16:49
    הוא זכאי... הוא זכאי...לשבת בכלא
  3. לכלא

    • יוני   30/05/2016 20:05

      הקינאה לבן אדם הזה גורמת לי רק לאהוד את האדם החכם הזה שהסופר חיים באר אמר עליו שהוא המעומד שלו לראשות הממשלה כולם מקבנים די תנו לאדם לחיות