אלי ישי לפעילים: רוב החובות מאחורינו. על פרשת דרעי: אין בי שמחה לאיד

בכנס פעילים שקיים בירושלים, התייחס יו"ר תנועת 'יחד' אלי ישי לפרשת דרעי: "במישור האישי, כולנו יהודים כולנו אחים" • הודה כי מפלגתו הוקמה בחטף, והצהיר: "לא נכנסו לכנסת אבל מצליחים להוביל לא פעם סדר יום"
נחמן גור
ו' ניסן התשע"ו / 13.04.2016 23:02

יו”ר תנועת ‘יחד’, אלי ישי, התייחס הערב (רביעי) בכנס פעילים במלון רמדה בירושלים, לפרשת החשדות נגד שר הפנים אריה דרעי, ואמר: “אף פעם לא היתה בי ולא תהיה בי שמחה לאיד חלילה. נהפוך הוא. אכן יש בינינו פערים אידיאולוגיים וערכיים ומחלוקת פוליטית – אבל במישור האישי, כולנו יהודים כולנו אחים. אני מקווה בשבילו שכל הפרשייה תסתיים בלא כלום”.

ישי הודה כי תנועת ‘יחד’ הוקמה ללא תכנון מוקדם: “יחד הוקמה בחטף, לא כמו מפלגות שמוקמות שנתיים מראש, מגייסות כספים ורק אחר כך מוקמות בפועל. למרות כל זאת זכינו להישג חסר תקדים, לעולם לא היה מצב של כל כך הרבה קולות שלא נכנסו לכנסת. זה מראה שהרעיון הצליח וחייבים להמשיך”.

ישי הפתיע כשבישר למשתתפים כי מרבית החובות שולמו וכי אלו שנותרו הם בין היתר לפעילים ולרכזים. “ברוך השם אני שמח להודיע שרוב החובות מאחורינו. זה הרבה בזכות הפעילים, שרובם ויתרו על הכסף. חלק מהנושים ויתרו על חלק גדול מהחוב, ואנחנו נגיע בקרוב לסוף החובות, אני מאמין שבעזרת ה’ ובעזרתכם – כפי שסייעתם עד כה – נצליח להתגבר גם על זה”.

הוא ציין כי הדרך בה צועדת ‘יחד’ היא “דרך שמושתתת על הנחיותיהם של גדולי ישראל ובראשם מרן ראש הישיבה, הגאון רבי מאיר מזוז, יאריך ה’ ימיו; שמירה על ארץ ישראל, על עולם התורה ועל עם ישראל – העניים, העשוקים, האומללים אלו שעמדו בראש מעייניו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל”.

הוא הוסיף: “שום דבר לא מרתיע אותנו. אנחנו אף פעם לא עוצרים, כי את האמת אי אפשר לנצח”.

לדבריו, אמנם תנועת ‘יחד’ לא נכנסה לכנסת, אבל מצליחה להוביל לא פעם להוביל סדר יום.

אלי ישי

ישי ציין דוגמאות ואמר: “רק לאחרונה החליטה הנציגות החרדית בכנסת להחריש מול מתווה הכותל הרפורמי. מרן ראש הישיבה, ומרן הראש”ל רבה של ירושלים הביעו את מחאתם, גם אני התראיינתי והבהרתי שבזמן מרן זה לא היה עובר. ברוך השם, הדברים גרמו לציבור להתעורר וכולם אחרינו חזרו בהם והבינו שמול איומים כאלו – לא מחרישים.

״גם מול ארגוני השמאל, מול הרפיסות המדינית בטיפול בטרור לא שתקנו – והציבור חיזק אותנו כי הוא יודע שאם היינו שם לא היינו מחרישים״.

ישי חשף את הדרכים בהם תפעל התנועה לאחר החג והצהיר: “נחזור לחרוש את הארץ לארכה ולרוחבה, לקיים חוגי בית ולהציע פתרונות אמיתיים מתוך הניסיון וההיכרות רבת השנים שלנו עם המערכת”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אידיוט ומנובל
    14/04/2016 11:24
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לא די שהכפיש את דרעי והעביר עליו חומר מטופש למשטרה ולתקשורת עכשיו כשהבין סוף סוף שלא יצא מזה שום דבר הוא ‘מקווה’ שדרעי יזוכה… השאלה מי יותר אידיוט הוא או כלי התקשורת שממשיכים לסקר את פיטפוטיו….

    • מומו   15/04/2016 00:18

      אם יש חומר מפליל מה זה משנה מי העביר למשטרה? משנה מי ביצע
      הסוס שלכם דרקי זה סוס בוגדני ומטונף
      עדיף שתסתמו את הפה ותתביישו בשקט

  2. מה עם הכסף
    24/04/2016 21:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. עד היום לא שילמת לי את הכסף מהבחירות 800 ש”ח תחזיר לי תכסף שודד עבדתי 8 שעות