2 פעילים מההפלג הצפוני נעצרו בחשד להפעלת רדיו פיראטי

על פי החשד שני הפעילים הפעילו רדיו פיראטי, והפיצו תכנית המחזקת את התנועה האיסלאמית-הפלג הצפוני, שהוצאה אל מחוץ לחוק • ארדן: "המשטרה תמשיך לתרגם את ההחלטה להוציא את התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק"
אליעזר היון
ד' ניסן התשע"ו / 12.04.2016 16:28

משטרת ישראל עצרה הבוקר [שלישי] שני פעילים במסגרת התנועה האיסלאמית – הפלג הצפוני שברהט.

על פי החשד שני הפעילים התראיינו והפעילו רדיו פיראטי, והפיצו תכנית המחזקים את התנועה האיסלאמית – הפלג הצפוני, שהוצאה אל מחוץ לחוק.

בלשי המשטרה פשטו על אולפני רדיו הפיראטי בתום חקירה סמויה ועצרו שדר רדיו בשנות ה-20 לחייו בחשד לשידור רדיו פיראטי ולהתאגדות בלתי חוקית. כמ כן נעצר פעיל נוסף החשוד בהפעלת הרדיו.

במהלך המעצר בוצע חיפוש במקום והוחרם משדר וציוד המשמש לשידורי רדיו בלתי חוקיים. החשוד הובא להארכת מעצר, ומעצרו הוארך עד ליום שישי.

השר גלעד ארדן מסר בתגובה, “המשטרה תמשיך ותפעל כל העת כדי לתרגם את ההחלטה להוציא את התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק למעשים בשטח ובראש סדר העדיפויות-המאבק בהסתה של גורמי התנועה האיסלאמית שגורמת לצעירים פלשתינים לצאת ולבצע מעשי טרור.

כל גורם הפועל בשטח וכולל מרכיבים המזוהים עם התנועה האיסלאמית, בין אם היה קיים בעבר או בין אם הוקם לאחר ההכרזה על התנא״ס כהתאחדות בלתי מותרת-פעילותו תיבחן משפטית כל העת ותתבצע אכיפה כנגדו במידת הצורך”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות