ניגוד עניינים? החתן והבת של אריה דרעי משכירים דירות לאריתראים

בבעלות דסי ויצחק אילוז, בתו וחתנו של דרעי, בניין בדרום תל אביב - והדירות בו מושכרות למבקשי מקלט אריתראים • פעילה חברתית: "בני משפחתו של דרעי גרים בירושלים, אך אנחנו סובלים, מלבד העובדה שהדבר מהווה ניגוד אינטרסים, כי שר הפנים נדרש להילחם במסתננים"
נחמן גור
כ"ד אדר ב' התשע"ו / 03.04.2016 19:25

חזית חדשה בעניינו של שר הפנים אריה דרעי? בבעלות חתנו ובתו של יו”ר ש”ס ישנו בניין בדרום תל-אביב, אותו הם משכירים למבקשי מקלט מאריתריאה, סודן ועוד.

מאי גולן, פעילה חברתית הפועלת כנגד המסתננים בדרום העיר תל-אביב, חשפה בתכנית ‘הכל כלול’ בחדשות 10, כי בתו של דרעי ובעלה, הינם הבעלים של בניין דירות – המושכרות, כאמור, לאריתראים.

בתכנית הוצג נסח הטאבו, בו נרשם כי בשנתיים האחרונות השניים, כך לדבריה, משמשים הבת והחתן כבעלים של הבניין.

גולן מספרת כי בשיחות עם תושבים במקום עולה, כי בני המשפחה רכשו בשנתיים האחרונות את הבניין ברחוב התקווה 1.

“המיטות מושכרות לפי מיטה חמה”, מספרת גולן. “כלומר, אין שם משפחה קבועה, אלא בכל ערב עשוי להגיע מסתנן ולשכור מיטה לאותו ערב”.

לטענתה, לא הבעלות על הדירות מפריעה לה, אלא העובדה כי בעוד המשכירים מתגוררים בירושלים, הם משכירים דירות למסתננים, על כל ההשלכות הנובעות מכך על חיי התושבים הישראלים בשכונה, הסובלים – לדבריה – מתופעת המסתננים.

בנוסף ציינה גולן, כי השר דרעי מופקד על משרד הפנים, והדבר עלולה להוות ניגוד אינטרסים מבחינתו. שכן, כך היא סבורה, דרעי יתקשה להילחם בתופעת המסתננים, כאשר בני משפחת משתכרים מהם.

“אני פשוט לא מבינה איך שר הפנים, שאחד תפקידים החשובים שלו הוא מלחמה במסתננים, איך הוא יכול להיאבק בדבר הזה כשבני משפחתו מרוויחים הרבה כספים מהשכרה לאותם מסתננים אריתראים?” שאלה.

תגובת דוברו של השר דרעי: “לשר  הפנים ורעייתו יפה יש דירה אחת ברחוב הקבלן בה הם מתגוררים למעלה מ-25 שנים, ועליה הם עדיין משלמים משכנתא. לשר דרעי אין כל קשר לבנין המצוין.

“פרסום דבר אחר מהווה הוצאת דיבה האסור על פי חוק. שר הפנים דרעי פועל בכל הנוגע לסוגיית מסתנני עבודה על פי מדיניות הממשלה, ועל פי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה”.

יצוין, כי בית הנופש של המשפחה בספסופה שבגליל רשום גם הוא על שמם של הבת דסי אילוז ובעלה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אידיוטים! לדרעי יש אינטרס יותר מכולם שהמסתננים יעופו כי אז מחיר הנכסים באזור יעלה!
    03/04/2016 20:35
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אידיוטים! לדרעי יש אינטרס יותר מכולם שהמסתננים יעופו כי אז מחיר הנכסים באזור יעלה
    חוץ מזה שזה ממש לא עניינו מה הבת שלו עושה מה רוצים שיגיד לה לא להשכיר לאריתראים? כאילו שיש מישהו אחר שישכור דירה בבנין כזה…

  2. פשוט גועל נפש...ממש מדינת עולם שלישית
    04/04/2016 22:07
    משה
  3. נותנים לחתול לשמור על השמנת!!!