מחקר חדש חושף הסוד: הסוף לתעלומת ‘משולש ברמודה’?

מדענים נורווגים טוענים כי פענחו את תעלומת שרשרת התאונות המסתורית באזור המכונה 'משולש ברמודה' • על פי המחקר, קיימים במקום מכתשי ענק שנוצרו מפיצוצי מצברי גז - שגם פגעו בכלי השיט
אליעזר היון
ז' אדר ב' התשע"ו / 17.03.2016 14:52

האם נמצא הסבר לתופעה המסתורית של ‘משולש ברמודה’? הדיילי מייל הבריטי מפרסם כי  מדענים נורבגים טוענים כי גילו מתחת לפני הים בסמוך לחופי המדינה מכתשי ענק ברוחב של 0.8 ק”מ, שעשויים להציע הסבר גם להיעלמותן של ספינות באזור משולש ברמודה.

על פי הדיווח המדענים טוענים כי המכתשים נוצרו תוצאה מהצטברות של גז מסוג מתאן בסמוך לחופי נורבגיה, מה שגורם להיווצרותם של חללים גדולים באזור.

החללים הללו נוצרים מפיצוצי מצבורי הגז הגדולים, ואלו סיכנו וגם פגעו בכלי השיט שחלפו באזור במשך השנים.

‘משולש ברמודה’ הוא אזור באוקיינוס האטלנטי, שצורתו משולשת, וקודקודיו הם איי ברמודה בצפון, החוף המזרחי של פלורידה במערב, ופוארטו ריקו בדרום. המשולש הוא אזור עתיר-תחבורה, שנקשרו בו מספר תאונות לא מוסברות; המפורסמת בהן היא היעלמותם של חמישה מפציצים אמריקניים בטיסת אימון שגרתית בדצמבר 1945, שנודעה כ”טיסה 19″.

בעקבות התאונות נפוצו שמועות הטוענות שיש באזור כוח מסתורי הגורם להיעלמותם של כלי שיט וכלי טיס העוברים בו. בין ההסברים הפסבדו-מדעיים שהוצעו ל”תעלומה”, כביכול, של משולש ברמודה, נמנו שדה מגנטי לא מוכר המושך מתכות לים, חוצנים השוכנים באזור או עיוותי זמן מדומים [ויקיפדיה].

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות