הדף החדש של בנט: ‘יתד’ מחבק, המבשר אוהד – והמודיע מחרים

פותחים דף חדש? 'יתד נאמן' מציג סיקור אוהד של ביקור שר החינוך נפתלי בנט עם מנהל המחוז החרדי במוסדות החינוך העצמאי • גם 'המבשר' מסקר, בכתבה אוהדת בעמודו השני • רק 'המודיע' ממשיך להחרים את המחוז החרדי
אריה ריבקינד
א' אדר א' התשע"ו / 10.02.2016 10:40

אז איך מתייחסים ביומונים החרדיים לסיור שקיימו אתמול (שלישי) שר החינוך נפתלי בנט וסגנו מאיר פרוש, עם מנהל המחוז החרדי החדש איציק זהבי ומנכ”ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין – בבתי הספר של רשת ‘החינוך העצמאי’ בעיר יבנה?

ביטאון תנועת ‘דגל התורה’ – ‘יתד נאמן’, יוצא מגדרו כדי לסקר את הביקור בצורה אוהדת, כאשר עורכיו הקדישו את ‘אוזן שמאל’ בעמוד הראשון לביקור, תוך הדגשת ההכרזה של שר החינוך על שינוי הגישה כלפי החינוך החרדי מצד מערכת החינוך.

העיתון מקדיש עמוד שלם, לצד מאמר הסבר ותמונות, המציג את הסיור המוצלח ואת הרוח החדשה והחיובית הנושבת מלשכת שר החינוך כלפי החינוך החרדי.

“עד כה הייתה אווירה לא אוהדת במשרד החינוך כלפי הציבור החרדי, אך עידן האווירה השלילית תם. המשרד בראשותי יחתור לשיוון בין כלל הילדים ללא שום אפליה. מגיע לחרדים שוויון זכויות מלא. פותחים עם החרדים דף חדש”, מצטט העיתון את דברי בנט – ומציין: “הדברים נאמרו גם לאוזנו של מנהל המחוז החרדי שלא רק שמע אלא האזין”.

בנט

אולם בעוד בציבור הליטאי מעניקים לשר החדש ולמנהל המחוז החדש הזדמנות חדשה, בעיתון ‘המודיע’, ביטאונם של חסידי גור והסיעה המרכזית באגודת ישראל, לא מדווח כלל על הביקור. בכך משמר העיתון את החרם נגד המחוז החרדי של משרד החינוך.

לעומת זאת, עיתון ‘המבשר’, הביטאון של סיעת ‘שלומי אמונים’, בראשות ח”כ מאיר פרוש, מסקר את הביקור בכתבה אוהדת, המתפרסמת בעמודו השני של העיתון.

לידיעה מצורפת גם תמונה של שר החינוך וסגנו – שהוזמן אישית על ידי השר להשתתף בביקור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות