מנכ”ל ‘אם תרצו’ השעה את עצמו כדי לערוך ‘חשבון נפש’

בעקבות קמפיין 'השתולים בתרבות' שעורר סערה ציבורית החליט מתן פלג להשעות את עצמו כדי "לערוך חשבון נפש" • "לוקח על עצמי את האחריות על העלאת הפוסט בפייסבוק והסערה שהוא יצר"
נחמן גור
כ"א שבט התשע"ו / 31.01.2016 19:30

מתן פלג, מנכ”ל תנועת ‘אם תרצו’, השעה את עצמו מתפקידו בעקבות הביקורת הציבורית על קמפיין ‘השתולים בתרבות’ נגד אמנים וסופרים התומכים בארגוני השמאל הקיצוני, כדי “לערוך חשבון נפש” בעקבות פרסום הקמפיין שעורר סערה ציבורית.

”מה שחשוב לי, קודם כל, זו טובת החברה הישראלית ובפרט טובת התנועה ופעיליה”, הסביר פלג את החלטתו. ”אני לוקח על עצמי את האחריות על העלאת הפוסט בפייסבוק והסערה שהוא יצר. זו לא דרכה של תנועת ‘אם תרצו'”.

מדוברות אם תרצו נמסר: “ההחלטה הגיעה בעקבות התייעצות עם הוועד המנהל של העמותה. מתן לוקח אחריות על קמפיין בתרבות, לצורך חשיבה עצמית והפקת לקחים ומחשבות לגבי העתיד”.

ביום שישי האחרון הודו בתנועה כי הקמפיין היה שגוי. את הקמפיין גינו אישי ציבור וחברי כנסת משמאל ומימין.

“חברים יקרים. טעינו”, נכתב בפוסט בעמוד הפייסבוק של ‘אם תרצו’, “העלנו פוסט שגוי בנושא מאד חשוב ומהותי ודווקא מתוך כך היינו צריכים להקפיד הרבה יותר. לא היה ‘קמפיין’, ולא היו אמירות על ‘בוגדים’ שהדביקו לנו בתקשורת ומעולם לא אמרנו.

”אנחנו לוקחים אחריות מלאה ומבטיחים להמשיך לעבוד באמונה גדולה למען עם ישראל וחיילי צה”ל. ‘נמשיך להעביר ביקורת נוקבת נגד ארגונים שמציגים את חיילי צה”ל כפושעי מלחמה ונגד מי שקורא לחרם על המדינה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אל תרצו!
    31/01/2016 19:57
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לא מבין מה רע בהעלאת הפוסט! הרי לכולי עלמא מדובר בבוגדנים עלובים!