המירוץ כבר הוכרע? דונאלד טראמפ זוכה בסקר חדש לשיא של 41%

יריבו המרכזי של טראמפ טד קרוז זוכה על פי הסקר רק ל-19 אחוזים מקולות הבוחרים • בנוסף, יותר יותר משני שלישים מהבוחרים הרפובליקנים בארצות הברית טוענים כי הוא המועמד הרפובליקני בעל הסיכוי הגבוה ביותר להיבחר לנשיאות
קובי פינדרוס
ט"ז שבט התשע"ו / 26.01.2016 14:20

בדרך לראשות המפלגה הרפובליקנית: דונאלד טראמפ זוכה בסקר חדש לשיא של 41% מקולות הבוחרים. הסקר נערך על ידי רשת החדשות האמריקנית ה-CNN.

בנוסף, יותר משני שלישים מהבוחרים הרפובליקנים בארצות הברית טוענים כי הוא המועמד הרפובליקני בעל הסיכוי הגבוה ביותר להיבחר לנשיאות.

טראמפ יכול גם להתגאות בעקביות של בוחריו: 70% מקרב מצביעיו אמרו כי הם בטוחים בהחלטתם, לעומת 40% שאמרו שבוחרים במועמדים אחרים.

זו הפעם הראשונה לאורך המירוץ הרפובליקני שטראמפ חוצה את רף ה-40 אחוזים. יריבו המרכזי של טראמפ, טד קרוז, זוכה בסקר ל-19% בלבד.

קלינטון הפסידה לאובמה

מאז הכריז איש העסקים דונלנד טראמפ על מועמדותו לראשות המפלגה הרפובליקנית, נקשרו אין סוף התבטאויות קשות לשמו, אולם אלו באופן מפתיע לא פוגעות בסיכוייו.

בתחילה תקף את המהגרים המקסיקנים במילים קשות, התבטא במילים קשות ופוגענית כנגד מגישת טלוויזיה, ובהמשך קרא לאסור את כניסת המוסלמים לארצות הברית – אקט שעורר סערה ברחבי העולם הערבי, אך גם המערבי.

המועמד הפרובוקטיבי תקף גם את המועמדת הדמוקרטית קלינטון במילים בוטות וגסות, כשבין היתר אמר: “אפילו במרוץ נגד אובאמה – בפריימריז למפלגה הדמוקטית – היא עמדה לנצח, אני לא יודע מי היה גרוע יותר, היא או או אובאמה, אני לא יודע האם יכול להיות גרוע יותר? בכל אופן, היא עמדה לנצח אותו, היתה פייבוריטית לניצחון… והפסידה”.

בהמשך התייחס באופן בוטה לעובדה כי קלינטון אחרה לעימות – מאחר שנאלצה לגשת לשירותים.

הבאים בתור היו העיתונאים עליהם אמר דונאלד: “אני שונא חלק מהאנשים האלו אני שונא אותם, אבל לעולם לא הייתי הורג אותם. אה… תנו לי לחשוב על זה? לא, לא הייתי עושה זאת לעולם. אבל אני באמת שונא אותם וחלק מהם כאלה אנשים שקרנים ומגעילים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות