הדיין חיד”ו וייס פועל לשחרר הזוג החרדי שנעצר בקייב בגלל סמים

פרסום ראשון • לבקשת עו"ד מרדכי ציבין, המייצג זוג חרדים אשר נעצרו לפני חודש בנמל התעופה בקייב בחשד להברחת סמים, נענה הדיין החיד"ו וייס מאנטוורפן להירתם על מנת להביא לשחרורם • הדיין, מומחה בבעיות משפטיות סבוכות, הגיע אתמול לישראל
חיים טוויל
ט"ו שבט התשע"ו / 25.01.2016 16:22

פרשת הזוג החרדי שנעצר בקייב: לבקשת עו”ד מרדכי ציבין, המייצג זוג חרדים אשר נעצרו לפני חודש בנמל התעופה בקייב בחשד להברחת סמים, נענה הדיין החיד”ו וייס מאנטוורפן להירתם ולעשות מאמצים על מנת להביא לשחרור הזוג אשר במזוודותיהם נמצאו סמים, ואשר יש הטוענים בנחרצות כי הסמים הוטמנו במכוון על מנת להפלילם, דבר שטרם הוכח ואין לכך ראיות בשלב זה.

בשל מורכבות הנושא בהיבטים נרחבים, החליט עו”ד מרדכי ציבין לבקש מהדיין שיגיע בדחיפות לישראל, על מנת שיירתם למשימה וישקיע מאמצים לשחרר את בני הזוג בהקדם.

הדיין נענה לבקשת עו”ד ציבין והגיע אתמול לישראל.

כזכור, חיד”ו וייס, דיין קהילת סאטמר באנטוורפן, הוביל לסיום פרשת שני הבחורים שנעצרו ביפן בהצלחה, והוא מנוסה בבעיות משפטיות סבוכות מעין אלה.

הדיין גם ידוע כבעל קשרים עם משפטנים בכירים ועורכי דין מרחבי העולם, אשר בין היתר מומחים לטפל בבעיות הברחות סמים.

עו”ד ציבין, הידוע בקשריו המסועפים ברחבי העולם, נעזר ברבה הראשי של קייב, הרב יונתן מרקוביץ’, אשר מסייע לזוג מבחינות רבות.

ציבין: “מדובר בזוג חפים מפשע לחלוטין, אשר לא היה להם כל קשר לסמים שהוטמנו במזוודותיהם, ותגובתי זו הינה במפורש לא תגובה רגילה לעורכי הדין המייצגים חשודים, אלא מדובר במקרה אשר על פניו דורש חקירה קפדנית ומדוקדקת בטרם יוסקו מסקנות באשר למה בדיוק ארע”.

הזוג שוחרר בשבוע שעבר בערבות בסך של 4,000 דולר לכל אחד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חני פרקל תפרו לך תיק
    26/01/2016 16:59
    יהודית
  1. מתי תבינו