מרגי על החזרה למשרד הפנים: “דרעי מבין הביקורת וחי איתה”

יו"ר ועדת החינוך של הכנסת על אלי ישי: "אני לא מאמין שהוא יחזור לש"ס, הקרע הוא גדול. הוא אדם חשוב ונכבד שמצהיר שהוא רוצה לחזור לפוליטיקה" • על דרעי: "הפוליטיקה הישראלית הכילה אותו. הוא עבר מבחן ציבורי בשתי מערכות בחירות"
נחמן גור
ח' שבט התשע"ו / 18.01.2016 11:51

יו”ר ועדת החינוך של הכנסת, ח”כ יעקב מרגי מש”ס, העניק הבוקר ראיון לגדעון אלון מ’ישראל היום’.

המראיין מציין כי בחודשים הספורים שחלפו מאז החל מרגי בתפקידו כיו”ר ועדת החינוך והתרבות, הוא זכה לחשיפה רבה יותר בתקשורת מאשר בכל 12 שנות חברותו בבית הנבחרים.

הדיונים שקיים על “נוער הגבעות”, “שוברים שתיקה”, על השירים המשודרים בגלגלצ ועל ספרה של דורית רביניאן “גדר חיה” עוררו עניין רב וזכו לתהודה רבה. “מרגי איננו חושש להביע את דעתו בגילוי לב ולעתים דבריו כאיש התנועה החרדית מפתיעים” כותב אלון. “הוא מדבר בקצב מהיר ובחדות. הוא לא ניסה להתחמק משום שאלה, גם כשאינה נוחה כל כך, כמו הביקורת הציבורית על חזרתו של מנהיג ש”ס אריה דרעי למשרד הפנים”.

• בעבר היית מזוהה עם אלי ישי. האם יש סיכוי שהוא יחזור לש”ס?

“אני לא מאמין שהוא יחזור לש”ס, הקרע הוא גדול. מרגע שהוא יצא מתנועת ש”ס דרכינו הפוליטיות נפרדו. הוא אדם חשוב ונכבד שמצהיר שהוא רוצה לחזור לפוליטיקה”.

• מה דעתך על הביקורת על חזרתו של דרעי למשרד הפנים?

“דרעי מבין את הביקורת והוא חי איתה. אני חושב שגם אלה שביקרו את חזרתו והצביעו נגד מינויו לשר הפנים, הוכיחו שהם מקבלים את חזרתו. הפוליטיקה הישראלית הכילה אותו. הוא עבר מבחן ציבורי בשתי מערכות בחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות