בוז’י: הדם רותח בשל חוסר הביטחון • הליכוד: עוסק בקמפיינים עלובים

יו"ר האופזיציה, ח"כ בוז'י הרצוג: "הדם רותח גם בגלל חוסר הביטחון שהביאה עלינו ממשלת הימין הקיצוני שמתעקשת, כן, מתעקשת, לא להיפרד מהפלסטינים" • בליכוד הגיבו בחריפות: "לא חלפה שעה מאז הפיגוע הרצחני בעתניאל, ובוז'י כבר מצא מי אשם בפיגוע"
נחמן גור
ז' שבט התשע"ו / 17.01.2016 21:49

יושב ראש האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג אמר הערב (ראשון), בתגובה לפיגוע הרצחני בעותניאל,  בו נרצחה תושבת היישוב, הקדושה דפנה מאיר הי”ד.

“אין מילים שינחמו את משפחתה של הנרצחת מעתניאל שנרצחה הערב בדם קר מול עיני ילדיה. זה  פשע אכזרי ומגונה, את המבצעים חובה להכות ללא רחם ובכל הכח. אני מוסר תנחומים למשפחה הדואבת ולקהילת עתניאל כולה”.

במקביל תקף הרצוג את ממשלת נתניהו: “הדם רותח גם בגלל חוסר הביטחון היום יומי שאנו נתונים בו. חוסר הביטחון שהביאה עלינו ממשלת הימין הקיצוני שמתעקשת, כן, מתעקשת, לא להיפרד מהפלסטינים”.

בליכוד הגיבו לדברים שאמר יו”ר האופוזיציה בחריפות. בהודעה שפרסמה מפלגת הליכוד נאמר: “לא חלפה שעה מאז הפיגוע הרצחני בעתניאל, ובוז’י כבר מצא מי אשם בפיגוע – לא הרוצח המתועב ולא ההסתה הבלתי פוסקת מצד הרשות הפלסטינית, אלא ממשלת הימין וההתיישבות ביהודה ושומרון.

“לבוז’י גם יש פתרון – פשוט לוותר, לסגת ולמסור עוד שטחים.

“בשעה שראש הממשלה נתניהו מוביל מלחמה עיקשת בטרור וכוחות הביטחון מנהלים מרדף רחב היקף אחר המחבל, הרצוג ממשיך לעסוק בפוליטיקה קטנה ובקמפיינים עלובים”, אמרו בליכוד.

גם ח”כ ציפי לבני מהמחנה הציוני הגיבה לפיגוע הקשה בעותניאל.

“המחשבה על משפחתה של דפנה מאיר קורעת את הלב. העובדה שגידלה שני ילדי אמנה מעידים על דמותה – ובמותה עשתה את המעשה האימהי והנורא שאפשר להעלות על הדעת, והגנה על ילדיה בגופה. שולחת מכאן גיבוי מלא לכוחות הביטחון במרדף לתפיסת הרוצח. יהי זכרה ברוך”, דברי לבני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות